/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Bedst mulige spil PCtil MMO ga
Fra : Capewak
Vist : 584 gange
40 point
Dato : 28-09-09 19:55

Nå ja - jeg er pc misbruger og har brug for en god anbefaling af en spil Pc - samlet uden skærm - og vil gerne have noget inspiration. Har kun 40 point så jeg bunder kontoen og håber i stadig vil give et besyv med. Jeg regner med at købe noget nyt indenfor 1-3 mdr - det er planen.

Pc'en skal være max tyst.
Bruges primært til mmo gaming: Lotro, Vanguard SOH o.l og skal kunne køre problemløst på "very high settings"
22" skærm i 1024*1680 opløsning haves (samsung t220n)

spørgsmål:
hvilket styresystem skal jeg vælge ?
Hvor kan jeg læse seriøse anmeldelser om dette på danske sites ?
Har du en fleksibel og pålidelig forhandler du vil anbefale ?
Skal jeg forsikre det skidt ud over købeloven (det mener jeg ikke selv)
AMD eller Intel ?
GPU

På forhånd tak for alle svar :)

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 28-09-09 20:05

Hvor bor du i Danevang?

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 28-09-09 20:42

Hejsa!

Jeg har selv købt min herlighed igennem nogle af mine venner der går under firmaet Notown

De har deres egen hjemmeside på www.notown.dk

Det kan godt være deres hjemmeside ikke er så udbygget, men de kan skabe en rigtig god computer for rigtig få penge !

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 28-09-09 22:06

Køb en maskine med en intel i7 cpu hvis du har pengene til det, ellers køb en i5. et godt grafikkort som gforce GTX260, eller hvis du har pengene kan du jo købe et nummer højere. Jeg tror at jeg vil anbefale enten XP eller win7 til spil, bruger selv vista, men jeg har hørt at vista har problemer med at køre diverse spil, og det skulle win7 vist være kommet over.

Accepteret svar
Fra : heller22

Modtaget 20 point
Dato : 29-09-09 00:00
Kommentar
Fra : heller22

Dato : 07-11-09 22:47

God sen aften Capewak.

Man er da en anelse nysgerrig efter at vide lidt om, hvordan det går med dine paner om, at anskaffe dig en ordentlig spillemaskine ?

Det var bare det

Kommentar
Fra : Capewak

Dato : 12-11-09 11:36

Ja undskyld inaktiviteten. Det skyldes jo at jeg fik den gamle så revitaliseret med ny ram og grafikkort og total udlugning/oprydning at den efterhånden kørte og kører helt fint.

Det giver mig tid til at vente med nyanskaffelsen og det er godt for økonomien, men jeg nåede da at vide nogenlunde hvad jeg gik efter; intel på processorsiden og så kan jeg bedst med nvidia på grafiksiden.

Jeg kan trække det ½ - max 1 år - så skal der høstes tekniske fremskridt :) og jeg skal helst lige vinde et eller andet halvstort beløb også gerne :p

Godkendelse af svar
Fra : Capewak

Dato : 12-11-09 11:38

Tak for svaret heller22. Den skulle bare afsluttes nu - men tak for opmærksomheden. mvh Cape

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 12-11-09 15:36

Daws Capewak.

Skønt at du har fået noget mere gang i den gamle pc. Og det med nyanskaffelse om max 1 år lyder meget fornuftigt. For til den tid er der nok store chancer for, at det nye Windows 7 har overstået børnesygdommene.

Og ha en god aften .

Mvh Chris