/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
usb MP3
Fra : samsung68
Vist : 424 gange
103 point
Dato : 28-09-09 17:01

Hej

Har lige fået en Usb nøgle med MP3 i. Da jeg satte den i computerne en bærbar Acer 1680 kom den op med en besked om ny hardware. Installerede indtil den skrev at det evt. kunne skade pc`en. Har nu haft USB nøglen med på arbejdet og der virker den. Sætter jeg den i PC`en hjemme sker der intet. Har åbnet musik filer - højre klikket - send til, men den nye enhed står der ikke.

Har selvfølgelig prøvet med en anden USB-nøgle og den virker, så det er ikke computeren der er noget galt med.

Er der nogen som kan hjælpe mig med det?

Hilsen Samsung 68

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-09-09 18:29

Viser den sig her:
Start > h-klik på computer > vælg administrer > diskhåndtering.

Kommentar
Fra : samsung68

Dato : 28-09-09 19:15

Hvad skal der ske efter diskhåndteringen?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-09-09 19:40

Hvis du kan se usb pen der, højreklik på den og vælg Skift drevbogstav og Sti
her klikker du så rediger og så vælger du et ledigt drevbogstav, klik ok,ok

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-09-09 00:53

Hvor kom meddelelsen om at det muligvis kunne skade computeren fra ? Var det et sikkerheds program eller Windows ? Find ud af hvad der gav advarslens og gå ind i det programs indstillinger og ophæv den spærring som åbenbar er kommet, dengang du forsøgte første gang

Kommentar
Fra : samsung68

Dato : 29-09-09 18:10

Meddelsen kommer fra Windows og siger at Usb enheden ikke er understøttet af Windows program og derfor kan skade Pc`en, hvis den installeres.

Kommentar
Fra : samsung68

Dato : 29-09-09 18:25

Hej

Har lige prøvet igen og der står at USB-enheden ikke har bestået kontrol af kompatibiliteten med Windows XP og derfor anbefales det på det kraftigeste, at jeg afbryder installationen. Hvis ikke vil PC`en komme til at kører ustabil.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 29-09-09 21:02

OBS! Du venter sikkert på svar fra ovn. Men han er nok på arbejde og først hjemme efter midnat .

Det var bare det .

Mvh H

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-09-09 01:14

Hvis jeg skulle stoppe alle installationer af hardware som kommer med den advarsel, bare fordi Microsoft ikke gider teste diverse hardware, så var der ikke ret meget tilsluttet min computer, hvis jeg var dig så ville jeg fortsætte installationen, der sker med 99,9% sikkerhed intet, den kan jo godt åbnes på andre computere

Kommentar
Fra : samsung68

Dato : 01-10-09 18:11

Tak o.v.n og i andre.

Jeg prøver bare at installerer og overser advarslen i denne omgang.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-10-09 18:14

Det kan være den har et lille program med sig og det er det program som ikke er "godkendt af XP"

Kommentar
Fra : mælkergodt

Dato : 01-10-09 19:04

Scan den først, indstaller bagefter.
Er der ikke kendte vira på den så bare gå løs med at åbne den.
Men pas på alligevel.

Har du F.ek Winrar, kan du åbne usb gennem det program, bare for at se hvad indhold der følger med.
Jeg ved ikke om 7ZIP kan klare det også.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 07-11-09 22:41

God sen aften samsung68

OBS!
Citat
Jeg prøver bare at installerer og overser advarslen i denne omgang.
Der er helt sikkert nogle svarere, der afventer en tilbagemelding fra dig om, om du fik løst dit problem .

Det var bare det .

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-11-09 07:36

^ Nemli'