/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Arbejde i dubai
Fra : hac3
Vist : 2214 gange
500 point
Dato : 27-09-09 22:32

Hej

Jeg er uddannede elektriker siden 2000, og arbejdet lige siden, jeg har lige ophørt min virksomhed efter 4 år som selvstændig. Og nu vil jeg udstationeres til dubai og arbejde for at tjene nogle større penge for en periode, da jeg kommet lidt bagud med økonomien. har du/i et godt råd til mig.?? På forhånd tusind tak.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-09-09 06:20

så skal du nok tage til Grønland i stedet for, alt byggeri i Dubai er stoppet indtil videre.

per

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-09-09 07:09

I dette link, er der et forum hvor du kan stille spørgsmål til andre der er flyttet til Dubai

http://www.udvandrerne.dk/JLKM/Udvandre.nsf/UniqKW/AAEforum

Kommentar
Fra : stjerneboern

Dato : 01-10-09 08:34

Send en ansøgning ind til F.L.Smidt

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 01-10-09 12:07
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 01-10-09 17:48

Prøv evt at kontakte Semco Maritime i Esbjerg. http://www.semcomaritime.dk/
De har gang i projekter i Dubai ved Drydocks som er værftet dernede. Jeg ved de har folk udstationeret dernede, men om de skal bruge flere eller ej er jeg ikke klar over.

Jeg sender en faktisk mand derned på mandag til et job, som er opstarten af et airkondition anlæg jeg har solgt til dem. Det er placeret på verdens største olieskib som er ved at blive ombygget lige nu. Der ligger faktisk 2 stk identiske og jeg har solgt til begge. Det er så opstarten af den første vi skal ned og udføre. Jeg smider lige et link hvor man kan se det "lille" skib TI ASIA.

http://wallpapers.ships-info.info/TI-Asia.htm

Kommentar
Fra : hac3

Dato : 01-10-09 23:56

Hej

Tusind tak for jeres hjælpsomhed. Jeg er åben for andre muligheder end dubai. Faktisk næsten al udstationeret udlands arbejde har interesse, jeg er frisk og villige til at knokle r... ud af bukserne, så man kan få styr på økonomien igen, min kone og min knægt er indstillet på at jeg er lidt væk en periode. Jeg er ikke penge grisk, på nogen måder overhoved. Mit mål er stabillitet i familie livet, som desværre er afhængig økonomien. Vil så gerne rette op økonomien, så den del ikke er diskutions grundlag i mit ægteskab. Hvis nogen af jer kender et firma eller i selv kan bruge en elektriker, som virkelig kan sit arbejde. Må du/i meget gerne kontakte mig på indlægget, eller Email: Trikeren@gmail.com elller på Tlf.: 26204292