/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Til Mændene!!!
Fra : jay_jay
Vist : 1185 gange
200 point
Dato : 19-04-03 11:27

Hvor mange af jer mænd herinde har nogensinde, fantaseret/prøvet mandesex (oral, som anal)?? *ÆRLIGT*

Jeg er en kvinde som tænder utrolig meget på at se mænd lege... Det er meget frækt...

Hvis I ikke har, så er I velkommen til at give Jeres mening om emnet ..

Håber at høre noget fra jer

Mvh
JJ

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-04-03 14:38

Hmmm!

Jeg må indrømme, at jeg godt kan følge din tankegang... der er skam også mange mænd, som tænder på at se to kvinder sammen. Det er bare modsatte fortegn.

For mit eget vedkommende, så er to mænd direkte frastødende på mig... så jeg er altså ikke i stand til at hjælpe dig her, men siden du skriver... hvis ikke, såxxxx - tjah, så var dette mit bidrag.

Vi kan jo også dreje den om i det muntre hjørne

Hvordan får man plads til 4 'bøsser' på en barstol??
- men vender den om (en på hvert stolben).

Hygge... og fortsat god påske
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-04-03 14:42

NB: Nå! Der sneg sig et par enkelte stavefejl ind... med du/I fatter sikkert pointen a'li'veller

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 19-04-03 14:45

Jeg må da også melde mig ind i klubben af dem som ikke tænder på to mænd sammen. Jeg synes det er noget helt andet end at se to piger, men sådan har medierne nok manipuleret med vores opfattelse af det med pigerne.

Jeg kan da også en.
To bøsser kører i en bil, og så siger den ene lige pludselig:
"Stop! jeg skal have noget omme bag i"

Eller den bedste som ikek engang er en vittighed, men et sjovt sammentræf: Nick og Jay (kendt som dick og gay) skal optræde til collection gayparty, i pumpehuset.

Ha en god påske - ZeroXP

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-04-03 14:48

Pumpehuset er ved at samle mig selv op på kontorstolen igen... har stadig latterkrampe

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 19-04-03 15:01

ja den er sq griner

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 19-04-03 17:01

Hej, JJ
Troede du, du ville få et ærligt svar???

Accepteret svar
Fra : Fnys

Modtaget 200 point
Dato : 19-04-03 17:08

Hej - jeg tror i virkeligheden de fleste mennesker er biseksuelle men undertrykker det i forhold til samfundets normer - de fleste viser kun deres hetero side mens enkelte tager homo retningen.

Jeg er en mand på 37 som har prøvet begge dele selvom jeg er mest hetero i det daglige. Det er imidlertid spændende med mænd en gang imellem og jeg må sige at de bedste blowjobs jeg har fået er af mænd! Mht anal kunne jeg ikke lide at modtage det da jeg var yngre men har på det sidste haft stor glæde af det - når først man slapper af er det noget helt specielt. Der er et G punkt der et eller andet sted! Jeg kunne unde nogle flere mænd at prøve det.

Og til det med at blive pirret ved at se på synes jeg da også det er pirrende hvad enten det er mænd eller piger

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 19-04-03 17:10

tja, nogle ville måske gå ind under navnet yyy, og i virkeligheden hedde xxx, og kun bruge bugerprofilen den ene gang til at komme med sit ærlige indlæg. Der skal være plads til alle, og til alle slags spørgsmål,. bare de ikke er racistiske, eller på anden måde stødende overfor en gruppe mennesker, eller enkelt personer. Om de bliver besvaret ærligt eller ej, er op til dem bag skærmen.

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 19-04-03 17:12

der kan du bare se birgitta, der kom da et ærligt svar.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 19-04-03 17:15

Hurrahh

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 19-04-03 17:52

Glem det Fnys, jeg har sku aldrig haft brug for at undertrykke noget som helst og jeg tvivler på at det nogensinde vil blive tilfældet.

Jeg har været udsat for bøsser som å så gerne ville ombord og jeg har engang været nødt til at panne en ned fordi han ikke kunne begribe at der her er en ganske naturlig grænse som ikke skulle overskrides.

Mvh OW,

Kommentar
Fra : baggesen

Dato : 19-04-03 18:29

Nogen har det nu engang sådan at hvis man ikke er enig med dem så må man være undertrykt eller psykisk syg. :))

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 19-04-03 18:42

Nu er man jo gudskelov så forskellige...(tænkt hvis vi alle kunne være enige med hinanden)
Mht: oldwiking`s sidste kommentar, syntes jeg den er ret plat....ligefrem at panne folk ned, ta` det dog somen en mand.
Bøsser og biseksuelle findes i utrolig mange "udgaver" det er ikke "fimser" det hele.

Og for de kristen:> Elsk de andre som du elsker digselv.

Homoseksualitet er en KÆMPE del af 2003.

Laurenzio (som kunne blive ved men stoppe her)

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-04-03 20:43

ja, ingen skal dømmes for deres sexualitet..men som Birgitta siger, er der nok ikke mange mænd som er modige nok til at fortælle...ærgeligt nok!!
Mango

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 19-04-03 20:55

Å herre jemi Mango
kan du stå op ved egen hjælp ? ve ikke hvor gamel du er men du må sku da nok kunne tage et standpunkt alene ? hvis ikke så har du sku da et problem.
ow

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 19-04-03 21:57

plz, jeg er ikke meget for det, men jeg bliver nød til at blande mig i den lidt fordrejede diskution. Dette er et hjælpe forum, her hjælper man andre, man beskylder ikke hinanden for en masse. En diskution er helt ok, da det ofte kan være til gavn for spørgeren, men dette er dog lige til smalltalken, så find det forum i stdet for dette.

med venlig hilsen - ZeroXP

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-04-03 11:56

Oldwiking...ro på da Jeg nærmer mig faktisk de fyrre..og kan da stadig stå op selv!! Hvorfor pisser min kommentar dig sådan af?? Jeg undres meget!! Jeg vil meget gerne tage mit standpunkt helt alene, og mit standpunkt er: jeg synes at alle mennesker skal have lov at have deres sexualitethelt i fred og bare nyde det de nu engang nyder, når vi nyder en af de største gaver vi har fået i livet. Sex, erotik og kærlighed mellem mennesker, skal ikke udsættes for spot og fordømmelse, ej heller andre aspekter af livet for den sags skyld. Og jeg undskylder da meget hvis jeg satte dit pis i kog, dette var ikke min hensigt
Mange knus
Sus
Og ZeroXP, du har helt ret, men dette er vel noget der ligner et smalltalk emne, jj, beder om kommentarer...øøøh godt nok fra mænd , meen kunne altså ikke dy mig

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 20-04-03 12:36

Også for de ukristne... Elsk din næste som dig selv... Laurentio.
Men mange (mænd) render jo nok rundt med så meget køns- og selvhad, at det retfærdiggør en 100% heterosexuel holdning.....
Påskeknus til m/k.. fra Birgitta

Kommentar
Fra : Fnys

Dato : 21-04-03 08:46

Mackensies forskning i 50erne i USA viste at 46% af alle mænd havde haft sexuelle erfaringer med andre mænd! Det indeholdt dog også typiske drenge foreteelser som fællesonani som jo så nogen gange udvikler sig men alligevel - hvis tallene er deroppe i nærheden og det samme er tilfældet i Danmark må der da være flere af mændene her der har prøvet - kom nu frem af busken! (Og fri os for alle fordommene og de dårlige vittigheder)
Fnys

Kommentar
Fra : jay_jay

Dato : 21-04-03 11:55

Well, well, well... *G*

Jeg kan godt lide Jeres akumenter for & imod. Det er rart at se en lille diskution i "huset"... MEN! Jeg har gennem et stykke tid erfaret, at der er LANGT flere fyrer, end man umiddelbart skulle tro, der har prøvet eller fantaseret om mandesex. Min Kæreste er BI, og vi har da haft extra fyrer med i sengen. Vi har også været i forumer med blandet sexuelliteter. Har op til flere gange, blevet overrasket over, at folk jeg rent faktisk kende og ALDRIG havde troet, var BI'er (Mænd)... Der er så en pointe... MANGE mænd som IKKE er til mandesex, tror at det handler om kys, kram, nusse mændende imellem. Utrolig mange bisexuelle mænd, er UDELUKKENDE til sex og ikke det nævnte. Min kæretse tænder totalt af på mænd der kysser... Det skal handle om lige på & råt..

Hvis I (mænd) er "bange" for, at åbne jer herinde (Kan være af forskellige grunde), så er I velkomne til at skrive på min e-mail: swingers@ping.dk, Jeg er interesseret i at høre om erfaringer, for nysgerrigheden skyld.

Men endnu en gang tak for jeres kommentar... ¨

MVH
JJ

Kommentar
Fra : jay_jay

Dato : 22-04-03 12:17

Ang. den ovenstående e-mail adr. GLEM DEN!!

Skriv istedet til: annulleret@hotmail.com

MVH
JJ

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 22-04-03 15:38

Birgitta> ok den er købt... men jeg forstod ikke din kommentar
Men mange (mænd) render jo nok rundt med så meget køns- og selvhad, at det retfærdiggør en 100% heterosexuel holdning.....
Mvh Laurenzio

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 22-04-03 18:07

Hej, Laurentio.
Hvis man kan elske sig selv, kan man vel også elske sit eget køn.... -Uanset tro eller ej..
Hilsen Birgitta...

Kommentar
Fra : jay_jay

Dato : 23-04-03 08:11

Birgitta:>> Det er da noget værre %%#&"%¤"/&"... Selvtillid & kærlighed til en selv, er da ikke ensbetydende med at man så også elsker sit eget køn!!!

Altså fordi jeg måske er tilfreds/elsker med mig selv og min krop, resultere det da ikke i, at jeg får lyst til at dyrke sex med en anden pige...! eller omvendt... (I mit tilfælde ELSKER jeg ikke mig selv, men kan da alligevel godt lide pigesex!?!)

Fordi jeg jeg lide sko, gør mig da heller ikke til sko-fascist??

Sexuelliteten har noget at gøre med ens hæmninger og lyster. Man kan godt have tanken/fantasien om at dyrke sex med eget køn, men måske have hæmninger der gør, at man aldrig udfører dem.

Jeg kan da godt tænde på fantasien om at blive voldtaget, MEN det er absolut IKKE noget jeg har lyst til at opleve IRL. Mange gange handler fantasier om noget der i bund og grund er "forbudt".. Set med Jantelovens øjne!!

MVH
JJ

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 23-04-03 18:08

UUUUUuups, jay-jay.
Det var laurentio og ikke mig, der inddrog at "elske de andre som sig selv". Indrømmet! det er skrevet, så det kan forstås tvetydigt. -Alså, at vi skal elske bøsser......., -eller skal elske vort eget køn........ -Jeg pinder det bare ud, hvad laurentio ikke lyster at skrive selv.
Når du absolut ikke har lyst til at opleve at blive voldtaget, men godt kan have fantasier om det, -er det så på grund af janteloven???????????
Personligt synes jeg ikke om sex overhovedet! hvis der ikke er kærlighed involveret i en eller anden form!!! Og så er der jo en vis berettigelse i, at snakke om at elske sin næste som sig selv..... også i sengen.
Men du efterspørger jo selv både fantasier og erfaringer om mandesex, og der tror jeg ærlig talt, at der er ekstremt få mænd, der ikke på ét eller andet tidspunkt i deres liv har gjort sig nogle erfaringer. Alene det, at de fleste børns sex-liv begynder med onani, gør jo nok, at rigtig mange i fantasien har erfaringer med deres eget køn.
Jeg har en ide om, at mænd helst vil have kontant sex uden "kæresterier" når de er sammen med mænd. At de har lettere ved at adskille sex og kærlighed end en del kvinder har. Jeg ved, det måske er en fordom, så jeg følger troligt med i spalten her for måske at få den be- eller afkræftet. Håber, der er flere, der tør "springe ud".

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 23-04-03 20:17

Birgitta> for det første er mit nickname laurenZio. Dernæst var min bemærkning ikke kønsbestemt som du fordrejede den til.

lauren (ZZ) io

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 24-04-03 17:44

Undskyld, LaurenZio. --Jeg indrømmer, at jeg måtte om- og nærlæse dine og mine indlæg adskillige gange, inden jeg så min stavefejl.. Det var al'så ikke med vilje, og ikke en hentydning til enelleranden personnage ved det navn, som jeg ikke kender noget til. MEN! Jeg fordrejer ikke din bemærkning. Jeg påpeger at den KAN forstås på 2 måder. Det giver dig jo så mulighed for at præcisere, hvad du mener. Fint nok, ikk'?
Det ændrer ikke på, at jeg oplever sex som en side af kærligheden, og at "næsten" vi ifølge Biblen skal elske som os selv, ikke nødvendigvis behøver at være af modsat køn. -Det er bare nemmere at være hetero, fordi det er alment accepteret, og fordi de fleste andre mennesker trods alt er hetero. Og kærligheden er jo svær nok som hetero, -især når man også iblander sex.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 24-04-03 17:45

UUUuuups, glemte at signere... Hilsen Birgitta.

Kommentar
Fra : jay_jay

Dato : 25-04-03 10:22

Hej Birgitta...

Du må undskylde hvis jeg tog fejl *S*
Vedrørende voldtægten... NEJ jeg vil ikke opleve det IRL. Det jeg godt kan tænde på i den situation er, dominationen i spillet... At føle sig man bliver nødt til at give sig hen, og bare lade det ske

MEN! Hvis jeg nogensinde skulle være udefor en rigtig voldtægt, så ville jeg kæmpe med næb og klør!!!... Det ville måske lykkedes for personen, men han ville satme også have nogle GRIMME ar *He he he he*

Min mand og jeg, dyrker swingersex... Der er også kærlighed involveret, eftersom vi kun dyrker det SAMMEN. Hvad ang. de andre personer i spillet, så er det REN sex og ikke en dyt mere...

Det jeg har oplevet indtil videre, hvad mænd og sex ang (Med eget køn), så er det helst lige på og råt.. Der skal ikke være for meget snakkeri osv... Mange gange oplever jeg at den ene part bare lader døren stå åben og har bind for øjnene, mens den anden kommer ind og klare det der skal klares..
GUYS, CORRECT ME IF IM WRONG

De gange vi selv har haft extra fyrer med, har vi heller ikke sludret alt for meget med dem, det har handlet om sex, that's it.

Birgitta, hva mener du med du ikke kan lide sex???... Er det kun uden fast partner du mener eller??.. Har DU nogensinde tænkt på at dyrke sex med eget køn??

Well... Smutter igen... Det vare ikke længe før jeg lukker for spørgsmålet *SS*

MVH
JJ

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 25-04-03 15:43

Hovhov, JJ -Sætningen fortsatte efter udråbstegnet: ..Kan ikke lide sex! uden kærlighed.
Og JJ, jeg sidder ikke sådan og "tænker på" hvem jeg skal dyrke sex med. Jeg dyrker sex, når jeg føler for det, og der må jeg konstatere, at jeg ikke føler for det, hvis jeg ikke elsker den, jeg er sammen med. Det er jo ikke ensbetydende med, at jeg skal dyrke sex med alle dem jeg elsker, -jeg elsker da mennesker af begge køn. Men jeg har ikke følt en sexuel tiltrækning til en anden kvinde. Jeg har haft sexuelle oplevelser med andre piger i barndommen, -det er der såmænd nok mange piger, der har haft.

Ang. mænd og sex, så er du jo 3.part, og vi ved jo ikke så meget om, hvordan fyrene har det sammen, når vi ikke er der...? DET kunne det da være interessant at høre om... SKAL det være "ligepå og hårdt" når det er mandesex, eller drømmer mænd også om blid forelskelse med deres eget køn...

Hilsen Birgitta

Kommentar
Fra : jay_jay

Dato : 25-04-03 16:45

Birgitta:

Godt nok er jeg 3. part, men jeg har ører & øjne... Jeg har en del venner der er bisexuelle... (For ikke at glemme min bedre ½-del) for hans og utrolig mange af dem vi kender.. handler det om lige på og råt... Self. er der de tilfælde hvor fyre vil have kærlighed... Men somregelt er det Bøsser eller 50/50 bisex... En del fyrer tænder på SEX med andre fyre, men IKKE på det intime.. Ikke det med at kysse, nusse, kramme osv.... (Jeg taler af erfaring fra personer tæt på mig).

Tag en tur på Scor.dk og læs nogle af de profiler med fyrer der er der inde.. LANGT de fleste vil have her & nu sex... Og ikke så meget af det andet...

Just my point of view... But guys, please correct me... *SS*

MVH
JJ

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 25-04-03 17:33

Nå, så har jeg fået cementeret, hvad jeg troede bare var en fordom... øuv, jeg vil da helst ønske masser af kærlighed for både homo, bi og hetero....
--Men vi mangler lissom at høre det fra mænnerne selv..... ikk' ??
Hilsen Birgitta

Kommentar
Fra : jay_jay

Dato : 25-04-03 19:53

Giver dig fuldstændig ret Birgitta...

TAG JER DOG SAMMEN!! *gg*

God Weekend
JJ

Godkendelse af svar
Fra : jay_jay

Dato : 26-04-03 08:10

Hej Fnys,

Som den ENESTE der tog skridtet og fortalte, vil jeg give DIG de point der var lovet.. Jeg vil sige tusind tak for dit svar og vil da lige ønske dig held & lykke med fremtiden *GF*

MVH
JJ

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 26-04-03 08:51

Lige på faldrebet så har jeg ikke brug for en håndsrækning men kan udemærket stå oprejst selv, så vanskeligt er livet så heller ikke.
Jeg har ikke brug for andre som vil fortælle mig hvordan mit sexliv og andre forhold skal afspille sig, det kan jeg godt selv klare.
Jeg sætter mine grænser og advare dig venligt et par gange, men forventer så at du respektere dette.
Så enkelt er det. Take it or leave it.
OW

Kommentar
Fra : jay_jay

Dato : 27-04-03 15:51

OW:

Hva fabler du om??

JJ

Kommentar
Fra : l_overgaard

Dato : 04-06-03 12:06

Personligt har jeg ikke prøvet hverken anal eller oralsex med en fyr.
Men gjorde de indledende øvelser i puberteten og teenageårene.
Hvor vi som drenge, udøvede gensidig onani på hinanden.
Det var dejligt frækt, og jeg vil ikke udelukke at jeg kan fantaserer om at gøre det på en fyr igen.
Dog ikke anal og oralsex. Seæv kan jeg ikke blive ophidset af at se 2 fyre sammen, men derimod 2 piger, som leger med hinanden.