/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Ledning til forstærker på Getz
Fra : nillo
Vist : 412 gange
100 point
Dato : 19-04-03 11:15

Helløj

Jeg har købt en dejlig Hyundai Getz 3 dørs 1.6... jeg har bare lige det problem at jeg skal have en ledning over i bagagerummet fra batteriet for at give min autoforstærker noget strøm. Jeg kan ikke finde et hul hvor ledningen kan komme ind i kabinen... er der nogen der har erfaring med dette på netop denne bil.. ???

Niels

Kommentar
Fra : djaytee

Dato : 19-04-03 18:12

På min gamle Seat var der en plastickappe man kunne fjerne oppe bag pedalerne...

Et forsøg værd!?

Morten

Accepteret svar
Fra : xtrain

Modtaget 100 point
Dato : 21-06-03 00:23

ja det er meget simpel jeg havde det samme problem jeg borede et Ø10 hul ind til kabinen ved siden af rat stammen og førte en ind under de plastik paneler og vidre under bagsædet.og så var er strøm.. husk det er ikke en god ide at føre strøm og sinal kabler i samme side med minder du virklig vil betale kassen af sådan nogle afskærmet kabler..

Godkendelse af svar
Fra : nillo

Dato : 21-06-03 09:53

Tak for det.. jeg regende osse med at det var sådan noget jeg skulle til.....

Kommentar
Fra : xtrain

Dato : 21-06-03 10:36

ja men det var så lidt..