/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
IPhone jailbreak??
Fra : krizz20
Vist : 1334 gange
100 point
Dato : 26-09-09 22:32

Med iphone med den nye opdatering 3.1
hvordan jailbreker man så sin mobil så men får Cydia

Kommentar
Fra : hotmaildude

Dato : 26-09-09 23:33

Det kommer an på om du har en iPhone 3G eller 3GS.. Og om du har windows eller mac..

Hvis du er heldig at have 3G og Mac kan du jailbreake ...

3GS kan ikke jailbreakes endnu og heller ikke 3G på windows...

Følg med på http://blog.iphone-dev.org/

God jailbreaking!

Kommentar
Fra : krizz20

Dato : 26-09-09 23:54

på computeren har jeg windows
og min iphone er 3g

Kommentar
Fra : hotmaildude

Dato : 27-09-09 16:54

Jeg er i samme situation som dig med en iPhone 3G og windows... Man kan ikke jailbreake endnu!

Følg med på den førnævnte hjemmeside for opdateringer!

Accepteret svar
Fra : hotmaildude

Modtaget 100 point
Dato : 11-10-09 16:19

Så kom den endeligt:

http://iphoneguide.dk/nyheder/blackra1n-jailbreaker-iphone-os-3-1-2/

God fornøjelse med jailbreak!

Kommentar
Fra : sille2000

Dato : 06-11-09 21:17

Hvis du bor i Kbh. v. så få hjælp og gode råd hos Jysktelecom de har teknikker som kan forklare inden du ødelægger din kosbare iphone.

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 07-11-09 13:25

Det er ikke så svært som sille2000 gør det til. og det er ikke rimeligt at efter flere henvendelser omkring det bliver vedkommende stadig ved med at spam dette forum til.

Vi er mange unlockere her i dette forum hvor vi hjælper folk med deres telefon. Uden at spam siderne til her med hvad vi kan og ikke kan. Håber at det kan blive ved sådan og hvis man vil henvise en person til en prof kan man henvise til en unlocker på evt. www.find-unlocker.dk

Med hensyn til din Iphone så er det ikke svært hvis du følger nøje den guide der er på www.iphoneguide.dk da alt er forklaret med billeder og det hele.

Held og lykke med det og husk at lukke dit spørgsmål.
Hilsen Dan (helloo.dk)

Godkendelse af svar
Fra : krizz20

Dato : 16-11-09 00:56

Tak for svaret hotmaildude.