/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Farveskift på Acer fladskærm.
Fra : 100241
Vist : 517 gange
35 point
Dato : 26-09-09 18:24

Min skærm blinker og går tilsidst over i en lysblå farve ,men dog stadig læsbar.Hvad er problemet .Hjælp mig venligst med at finde fejlen.Sam
me problem med anden skærm.

Fujitsu-siemens scalpe 4300

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 26-09-09 18:33

Det kunne - måske - tyde på en fejl i grafikkortet i PCén.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-09-09 19:01

Enten er det grafikdriveren der er smadret eller er det selve grafikkortet der er defekt. Prøv at geninstallere driveren. Hvis ikke det hjælper er det sikkert kortet der skal skiftes

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 26-09-09 19:40

jeg går ud fra at det ikke er det samme kabel der er brugt til begge skærme, for ellers kunne det godt være en kortslutning i kablet