/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Microsoft Visual C++ Runtime
Fra : popper
Vist : 557 gange
500 point
Dato : 26-09-09 15:16

Hej Kanduer
Jeg er løbet på et problem efter at jeg har haft min pcer formateret. Når jeg har hentet alle opdateringerne fra Microsoft update også de brugerdifinerede får jeg følgende meddelelse under opstarten af Windows.

Microsoft Visual C++ Runtime Library
Program:/??/c:/WINDOWS/system32/winlogon.exe
A buffer overrun has been detected which has corrupted the
program's internal state. The program cannot safely continue execution and must now be terminated.

Hvilket betyder at jeg ikke kan gå på mit system hvad kan der være galtog er der en der ved hvad jeg ikke skal hente hos microsoft update hvis altså fejlen ligger hos dem
med venlig hilsen
popper

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 26-09-09 15:54

kan du starte computeren op i fejlsikret tilstand?

Kommentar
Fra : popper

Dato : 26-09-09 15:55

Nej jeg får samme besked når jeg prøver at starte i fejlsikret tilstand

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 26-09-09 16:21

winlogon.exe
&
buffer overrun

Det lugter lidt af virus/spyware eller evt et fejlbehæftet program
det er vist en om'er

Kommentar
Fra : popper

Dato : 26-09-09 16:27

Til EXTERMINATOR
Det er jo bare mærkeligt at jeg nu to gange har formateret min pcer og hver gang jeg har hentet opdateringer fra Microsoft update får jeg denne besked

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 26-09-09 16:29

du har ingen mulighed for at se om .netframe work er installeret og hvilke versioner?

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 26-09-09 16:35

du skriver ikke hvilken version af windows det er?

Kommentar
Fra : popper

Dato : 26-09-09 16:40

Til webnoob
Nej det ved jeg ikke om den er hvordan ser man evt det

Til EXTERMINATOR
Det er windows XP pro

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 26-09-09 16:41

det kan man se inde under tilføj/fjern programmer.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 26-09-09 16:44

og du husker at fjerne netkablet fra maskinen mens du installerer windows?

er det en original skive eller en brændt kopi (hvis det er en kopi så check den lige for virus)
er skiven med minimum sp2?

hvis dne ikke har sp2 så check lige de andre computere på netværket da det kan være en af dem der inficerer den inden du får den opdateret

Kommentar
Fra : popper

Dato : 26-09-09 16:46

Til webnoob
Der er ikke instaleret netframe work

Kommentar
Fra : popper

Dato : 26-09-09 16:49

Til EXTERMINATOR
Det er en original skive med sp2 med hensyn til andre computere har jeg min kones med på en trådløs pcer

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 26-09-09 17:03

du skal ha' installeret .netframe work for at kunne køre c++ elementer på din computer.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 26-09-09 17:07

installerer du nogen programmer INDEN du kører windowsupdate

Kommentar
Fra : popper

Dato : 26-09-09 17:12

Jeg installere de driver jeg skal bruge skærmkort mm

Kommentar
Fra : popper

Dato : 26-09-09 17:30

Til webnoob
Ok jeg henter den men hvordan skal den forhindre fejl igen

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 500 point
Dato : 26-09-09 17:59

fordi du mangler .netframe work, det er derfor du får fejlen.

Godkendelse af svar
Fra : popper

Dato : 27-09-09 07:21

Tak for svaret webnoob.
Nu håber jeg at det bliver ved med at fungere

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 27-09-09 09:44

har du installeret .net frame work?

Kommentar
Fra : popper

Dato : 28-09-09 09:14

Ja det gjorde jeg i går og det ser ud til at virke fint

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 28-09-09 10:30

ok, så burde du være i "sikkerhed" nu, for flere programfejl.