/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hvor blev svaret af (2)
Fra : Tonganeseren
Vist : 1502 gange
500 point
Dato : 25-09-09 19:11

Galningen fra Oringe og Bent Bagskudt brillerer i deres (Hvor blev svaret af) og da jeg er udelukket, må der jo gribes til de sædvanlige metoder.

E.B.Berthelsen, som er en suveræn tekniker, lovede en af Jagtformidlingens deltagere (Jacob fra Solrød) at lave en dueflusher til ham. Projektet var svært, men en dueflusher blev der da konstrueret. Men da Jacob begyndte at blive flabet og ondskabsfuld på Jagtformidlingen - skrev E.B.Berthelsen, at han kunne stikke flusheren op et vist sted. Jacob blev fornærmet, fordi han da ikke kunne forstå, at ondskabsfuldheder skulle kunne forhindre, at han fik en gratis dueflusher.
Flusheren røg på containerpladsen og det var så det.

Bent Bagskid fra Bottrup skrev så på Kandu, at E.B.Berthelsen havde mailet til bette Bent, for at få gode råd, og sandelig om ikke Bent Bagskid havde beviserne herfor i form af en mail, som han Fandeme ville bringe på Kandu.

Bent Bagskid har stadig ikke bragt beviserne - og der kommer selvfølgelig ikke noget, idet Bent Bagskid altid fylder folk med løg - i håbet om, at nogle bare bider på.

Heidi fra Oringe (ham med negerdrengen) bringer nu et par klip fra Jagtformidling, for at lægge røg over slagmarken. Du er en dum skid - Heidi - og trods din velformulerede måde at skrive på, er du et uvidende kvaj, som burde hellige sig pillerne på Oringe - og få et kursus i pedigrørfletning.
300 point eller mere til en rigtig god kommentar.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 25-09-09 19:42

Ja man får chancen for at udvide sit ordforråd:
Citat
Galningen fra Oringe og Bent Bagskudt

Citat
Bent Bagskid fra Bottrup

Citat
Heidi fra Oringe (ham med negerdrengen)

Citat
Du er en dum skid - Heidi - og trods din velformulerede måde at skrive på, er du et uvidende kvaj, som burde hellige sig pillerne på Oringe - og få et kursus i pedigrørfletning.

Står jeg nu til point:
Citat
300 point eller mere til en rigtig god kommentar.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-09-09 19:52

Citat
Hvor blev svaret af

Kandu er sådan indrettet at ca. 50-75% af alle spørgsmål ALDRIG bliver besvaret

Så det spørgsmål hører nok til den gruppe

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 25-09-09 20:17

Tonganeseren, jeg forstår simpelhen ikke, at du bliver ved med at benægte at du er Berthelsen.
Bare alene skrivemåden, din måde at udtrykke dig på, din måde at forvare Berthelsen på.
Du er og bliver, BERTHELSEN.!!!!!
Dem som stadig tvivler (hvad jeg ikke kan forestille mig nogen gør) bedes at klikke ind på jagtformidlingen og nærlæse Berthelsens indlæg - sammenlign dem så med Tonganeserens - og i vil opdage, at de to personer er indentiske. De "to" er simpelthen een og samme person.

Forøvrigt har jeg modtaget en PM hertil aften, hvori der står;
Citat
Kære Heidi-Ho
Tonganeseren er Berthelsen i egen høje person.
Jeg kender personen, og jeg ved med 100% sikkerhed at det er Berthelsen fra Kokkedal.

Hilsen

XXXXX

Nej Berthelsen, jeg lægger ikke røgslør over slagmarken - som du så malerisk skriver.
Jeg prøver blot at vise brugerne her på Kandu, hvor falsk og psykopatisk du er.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-09-09 20:52

Hej Heidi din søde pige, dejlige du er her.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 25-09-09 21:26

Dette må nødvendigvis være den bedste kommentar

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 25-09-09 22:21

Kære "jægere"

For ca. et halvt år siden faldt jeg tilfældigt over et spærgsmål om "fatigmands jagt" eg besvare det i den tro at det var et seriøst spørgsmål.
Siden har jeg læst indlæg om jagt. Jeg må sige at det er lidt af en oplevelse.
I begyndelsen grinede jeg over den tvist der var, og over vor hurtigt trådene kom til at handle om noget helt andet end spørgmålene.
Nu syntes jeg det er gået helt over gevind.
Findes der også jægere som ikke er binde gale?
Hvor mødes de og debaterer?

Bjørn

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-09-09 22:41

Citat
Kære Heidi-Ho
Tonganeseren er Berthelsen i egen høje person.
Jeg kender personen, og jeg ved med 100% sikkerhed at det er Berthelsen fra Kokkedal.

Hilsen

XXXXX

Var det ikke undertegnede som sendte dig den PM??

Det undrer mig, at du ikke anser mindst 60 % af befolkningen som værende lige så begavet som du og undertegnede - eller er det endnu et forsøg på at placere deltagerne herinde som de der nu fiser rundt på sidste station? Du placerer dermed deltagerne som udskud, men hvorfor pokker deltager du så selv?

Tag nu dine piller og skrub i seng. Har man ikke slukket lyset klokken 22.00?

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 25-09-09 23:34

Berthelsen, undskyld mig. Men hvordan uglen i hulen, kan du skrive så noget vås.?

Berthelsen, du har i mange indlæg forsøgt at bilde deltagerne, her på Kandu ind, at jeg er ligeså skør i låget som dig. Men hver eneste gang du prøver dette tricks, går det mere og mere op for deltagerne at det er rigtigt når jeg påstår, at du en psykopat med få venner. De få venner du har - har du i cyberspace.
Lad mig nævne i flæng, habibiprop, Øjenvidnet nr.4 3/9 dele og HFranzen.
Med de venner, Berthelsen, tjaeee...... Det kommer vel til at gå med dem, som det gik med de cyberspace-venner du havde på jagtformidling og netnatur. Pludselig bliver du også uvenner med dem - fordi, du tåler ikke at nogen siger dig imod.

Kommentar
Fra : JulemandenKandu

Dato : 25-09-09 23:49

Ja, Tonganeser selvfølgelig er Heidi-Ho en dum skid når han føre bevis for, at du ikke kan indrømme en fejl...

Du har udelukket bb1 fra denne tråd,så han har mailet til mig.

bb1 har i en anden tråd fortalt om din ingangsvinkel til at lave en dueflusher og den har været forkert helt fra begyndelsen,derfor blev resultatet også der efter, som med dine afstandmålere af pap og meget andet, som du igennem tiden har belæmret deltagerne på jagtformidling med indtil det blev for meget også for dem og du blev blacklistet.
Du har udgivet dig for at være ekspert,men en ekspert der ikke har villet tage en simpel riffelprøve fordi han er bange for at dumpe er ingen ekspert. Ligesom en ekspert der er udpeget af en lille forening kun fordi han bor nærmest og foreningen ikke har midler til at sende en,som ved noget..

Jeg ved bb1 har givet dig dette råd mange gange,men du fatter det ikke.Lad være med at drikke så meget,så bliver din tanke virksomhed meget bedre og du skader ikke jagten i Danmark så meget.
Dine meninger bliver mindre rabiate hvis du kunne tænke klart og over hvad det er du skriver,men som sagt det fatter du ikke. så derfor vil det også for mig være at slå vand på en gås at fortælle dig det- du fatter simpelthen ikke en pind fordi du altid er beruset sent på natten.'

Nu vil jeg gå i seng og sove for bb1 har jagt i morgen og jeg er inviteret,sammen med fire af hans gode venner og jeg ved vi skal have biksemad, som hans søde kone har lavet.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-09-09 00:16

Citat
Hvor blev svaret af

The answer is blowing in the wind

Accepteret svar
Fra : Øjenvidnet4

Modtaget 500 point
Dato : 26-09-09 09:58

Heidi-Ho

Jeg har ikke noget imod at blive nævnt som en af Tonganeserens venner på nettet, men hvorledes er det med dig selv - du er et af de mennesker som virkelig skal være påpasselig med at bevæge dig udenfor - hvorfor ? Du skal passe på de større fugle fra solsortestørrelse og opefter, de elsker nemlig det du er: BBB = Bleg, benløs og blind !!

(Jeg beklager, at den også er brugt i en anden tråd i dag)

Øjenvidnet4 (3/9 dele)

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 26-09-09 10:43

Citat
det du er: BBB = Bleg, benløs og blind
Nøjjjjj, den var god.!!!!!
Øjenvidne, må jeg benytte den sætning - til evt. senere brug.?? Selvfølgelig ikke her på Kandu. Eller har du taget copyright på morsomheden.??

Jeg griner endnu Hold da kæft, Øjenvidne. Hvor helvede får du det fra.??? Du ryster den ene grinagtighed ud ad ærmet efter den anden
Åh nej, åh nej, jeg får mavekrampe ad grin........ et nul til dig, øjenvidne.

Ha, ha, ha, nu når jeg skriver Øjenvidne, kommer synet af Martin Feldtmann frem for mit indre syn. Kan i huske ham.? Ham med de skelende, udstående og langtfra kønne øjne.
Jow, han var et rigtigt øjenvidne.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 26-09-09 11:48

Heidi-Ho

Hvor er jeg glad for at kunne more dig blot en smule - og ja - du må gerne benytte denne sætning, det er nemlig børnelærdom fra biologitimen.
Når du nu vil sammenligne mig med den engelske komiker, synes jeg du skal gøre dig umage med at stave hans navn rigtigt: Marty Feldman, som iøvrigt var en kollega til dig, nemlig oprindelig forfatter, senere instruktør/skuespiller - han fik, i modsætning til dig, stor succes

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 26-09-09 12:57

Du har fuldstændigt ret når du skriver, at det staves Feldman.
Og rigtigt er det også, at han fik stor succes. (du er sku da heller ikke nem at narre, Øjenvidne)
OG!!!!!! rigtig er det også, at Feldman fik MEGET MERE succes end jeg nogensinde opnår.

OG!!!! DET VAR DIREKTE FORKERT at tro, at jeg sammenligner dig med Feldman.
Jeg sammenlignede øjnene - fordi, når man er øjenvidne, så er det med at ha' øjnene til at stå på stilke og helst se i hver retning.

Tak fordi jeg må benytte din sætning. Men jeg mindes da ikke, vi havde noget om det i biologitimerne.????
Gud've om jeg var på toilettet da det emne blev omtalt.?????

Tværtimod, har jeg hørt min far fortælle om dengang han købte sin første pibe, en 3 B'er.(BBB) Den blev beundret og betragtet indgående af alle der stadig røg på en Brillon plastik pibe, med indlagt sovsefilter.....snork....snorkk

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 26-09-09 22:16

Hver gang du modtager en træffer, falder din "velformulerthed" fra hinanden - som et mikadospil. Så er der ikke tale om tyrkfejl - men et miskmask fordi du går fra "Snøvsen".

Tag nu dette indlæg - og jeg amrkerer lige med fremhævede typer, hvor du skriver hurtigere end du tænker:

"Berthelsen, undskyld mig. Men hvordan uglen i hulen, kan duskrive så noget vås.?

Berthelsen, du har i mange indlæg forsøgt at bilde deltagerne, her på Kandu ind, at jeg er ligeså skør i låget som dig. Men hver eneste gang du prøver dettetricks, går det mere og mere op for deltagerne at det er rigtigt når jeg påstår, at du en psykopat med få venner. De få venner du har - har du i cyberspace.
Lad mig nævne i flæng, habibiprop, Øjenvidnet nr.4 3/9 dele og HFranzen.
Med de venner, Berthelsen, tjaeee...... Det kommer vel til at gå med dem, som det gik med de cyberspace-venner du havde på jagtformidling og netnatur. Pludselig bliver du også uvenner med dem - fordi, du tåler ikke at nogen siger dig imod. "

Jeg interesserer mig normalt ikke for trykfejl (dem begår jeg selv), men det er et gennemgående træk hos dig, at netop du går grassat, når nogen vover at anfægte dine genialiteter. Det har vis set uendeligt mange gange tidligere, og derfor nytter det intet, at du, for at tvære aben på din egen skulder af på en andens skulder, forsøger dig med ren og skær simpel manipulering. Du er squ så gennemskuelig. Tsk, tsk.

Tag dig nu sammen, få lidt mere selvtillid og hold dig langt væk fra de fristelser, som du angiveligt ikke kan undvære.

Godkendelse af svar
Fra : Tonganeseren

Dato : 26-09-09 22:17

Tak for svaret Øjenvidnet4.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 27-09-09 09:32

Tak for point til Tonganeseren

Kommentar
Fra : JulemandenKandu

Dato : 27-09-09 18:18

Rart at se,at I to i det mindste elsker hinanden er I familie medlemmer?