/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
fm transmitter/sender
Fra : overture8
Vist : 462 gange
100 point
Dato : 25-09-09 05:22

Vil bare høre om der er nogle der har erfaringer med en transmitter eller fm sender til iphone gerne trådløs. Hvis der er, må i gerne skrive Jeres svar og evt. anbefalinger.

Mvh. Michael Nørregaard

Kommentar
Fra : hyldeborg

Dato : 25-09-09 07:11

Jeg købte engang en billig transmitter for at bruge den i bilen. hvor den skulle transmitte fra min musikmobil til bilradioen. Jeg fik det desværre aldrig til at virke ordentligt, og jeg smed skidtet ud.

Vh
hyldeborg

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 25-09-09 10:32

Citat
- Ubesvarede 1
- Besvarede 8
- Annullerede 11
- Slettede 0
Ialt 20

Hvorfor annuler du spørgsmålene,jeg syntes det er udannet?
vvdriver

Kommentar
Fra : overture8

Dato : 25-09-09 21:18

#vvdriver

Hvis ikke du kan hjælpe mig med mit spørgsmål, synes jeg du skulle lade være med at kommentere posten med noget som ikke kommer sagen ved, og hvis jeg vælger at annulere nogle af mine spørgsmål er det vel min sag og ikke andre vedkomnes.