/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
forstørrelsesglas i vista
Fra : føroyar
Vist : 1148 gange
120 point
Dato : 24-09-09 17:36

Er der en dygtig pc-person der kan give et pfif til hvorfor/hvordan jeg får fjernet det "forstørrelsesglas" der er kommet (ved en andens brug). Vista køres.Der er forsøgt i menuen at lukke det ned men det popper op igen. Kan det være noget med nogle drivere ??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-09-09 17:45

Citat
Der er forsøgt i menuen at lukke det ned men det popper op igen.

Hvilken menu ????

Du skal i START - TILBEHØR - ØGET TILGÆNGELIGHED - FORSTØRRELSESGLAS.....

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 24-09-09 20:01

Hvid det "forstørrelsesglas" ligger i proceslinien nederst til højre, har det noget med indeksering af og søgning på harddisken at gøre. Jeg har prøvet at fjerne det i opstart af min pc, med da blev pc-en skisme nedsat i hastighed .

Det var bare det .

Mvh H

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 24-09-09 20:02

Citat
Hvid
skal være: Hvis

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 25-09-09 10:39

Citat
- Ubesvarede 1
- Besvarede 7
- Annullerede 12
- Slettede 0
Ialt 20

vvdriver

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 25-09-09 21:02

God aften føroyar.

Du er nok nødt til at præcisere, hvor det "forstørrelsesglas" ligger, som også Refi spørger om. Er det på proceslinien eller lige ved siden af uret (nede til højre)?

Mvh H

Kommentar
Fra : føroyar

Dato : 26-09-09 17:25

goddag-1000 tak indtil nu-[I]jo den ligger på skærmen[/I](man kan jo selv vælge hvor den ligger-så jeg har lagt øverst(for ikke den generer mere end højst muligt))Men den kan ikke fjernes uanset hvor jegsættes flueben.Leverandør af pc mener jeg skal geninstallere-men det synes jeg er meget volsomt for denne "bagatel"-dog yderst generende "bagatal" JEG SER DEN MEGET GERNE FJERNET. ps: jeg er IKKE hurtigt til at svare!! OG hvis nogen synes jeg svarer/eller ikke gør det rigtige med spørgsm/svar kan man skrive det yderst ydeligt(tak)-Så vil jeg omgående rette dette i al venlighed.
En venlig lørdag aften hilsen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-09-09 17:31

Citat
Du skal i START - TILBEHØR - ØGET TILGÆNGELIGHED - FORSTØRRELSESGLAS.....

Og når du har gjort det skal du IKKE trykke på skjul - men på krydset oppe i hjørnet

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 27-09-09 17:17

Hvis du cutter fuldskæget vil du opdage skærmen.

Kommentar
Fra : føroyar

Dato : 27-09-09 19:23

-skægget er fjernet nu /tak.- ha ha

Accepteret svar
Fra : heller22

Modtaget 60 point
Dato : 27-09-09 20:10

Og fik du så "rettet ind" efter Refis råd ? Ifald skal hans svar jo accepteres .

Mvh H

PS! På dit "billede" ser du da stadig skæg ud .

Kommentar
Fra : føroyar

Dato : 22-11-09 19:21

-Jeg har ikke opdateret billedet.Det er sikkert rigtigt at skægget hænger lidt i tasterne- Ellers synes jeg at gammelfar er nuttet.PS. det er kun et tænkt billede.

Ved at trykke på krydset lukkes forstørrelsesglas rigtignok ned men kommer frem igen ved opstart.
Så trykkes på :krydset og forstørelsesglas væk igen. Besværligt.
Sådan noget oplever jeg ikke på min stationære.

NÅ- Jeg har nu idag-*22-11-* sat maskinen til at "gendanne til fabriksindstilling." ALT+F10- Spændende at se om det ordnes.Regnen siler ned udenfor,ser jeg mens jeg venter.-venter-venter-
OG : det ser ud til at nu fungerer maskinen.Tak for råd-tålmod-hjælp-"refi" får accept-hvis jeg kan finde ud af det.-

Godkendelse af svar
Fra : føroyar

Dato : 22-11-09 19:22

Tak for svaret heller22.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 22-11-09 19:30

God aften føroyar.

Citat
Tak for råd-tålmod-hjælp-"refi" får accept-hvis jeg kan finde ud af det.
Det kunne du så ikke, flotte fyr . Men jeg skal nok sende de point videre til Refi . Bare ikke så godt, at din pc virker bedre, end din indbyggede .

Mvh Chris .

Kommentar
Fra : føroyar

Dato : 23-11-09 10:15

tak- jeg skal prøve om jeg kan finde ud af det næste gang- tak. for hjælpen.
:-)Indsæt din tekst her

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 23-11-09 14:49

Citat
tak. for hjælpen.
Helt ok. Og det er derfor jeg er på Kandu .

Mvh Chris