/ Forside/ Karriere / Offentlige / Told og Skat / Spørgsmål
10  MissXX 893
Udbetalt løn ?
Fra : liteon75
Vist : 519 gange
20 point
Dato : 24-09-09 16:42

Hej med jer alle herinde fra ny bruger !
Jeg har lagt mærke til at der er flere herinde der virker som de har check på vores kære skattesystem - i alle tilfælde , mere end jeg tilsyneladende har :)

Mit er som følger : er der ikke en venlig sjæl herinde der kan hjælpe mig med en formel / metode
til at regne ud hvor meget man har tilbage når man har betalt sin skat.
Jeg har selfølgelig skatteprocent , fradrag , atp , am , osv ..... men hvordan og hvorledes skalder trækkes fra og lægges til ?

På forhånd , tak for hjælpen !

Michael.

Accepteret svar
Fra : flejsen

Modtaget 30 point
Dato : 24-09-09 16:56

findes ikke

Godkendelse af svar
Fra : liteon75

Dato : 24-09-09 17:25

Tak for svaret flejsen.

Nu var det måske heller ikke lige en formel .... måske nærmere en forklaring på hvorledes det skal gøres ... men som sagt - tak for svaret !!!!

Michae

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 24-09-09 17:33

Dit skattekort fortæller om personfradrag og skatteprocent.

Derudover kan du have forskellige fradrag som ikke er medregnet.

På Skat.dk kan du logge ind og se din aktuelle status og derfra regne din

nettoløn ud.

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 25-09-09 08:40

Jeg har selv et regneark hvor du kan beregne din egen lønudbetaling - send din mailadresse som personligt indlæg, så kan jeg sende det til dig.

Mvh. ampere