/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Skal du have surftown
Fra : jomfruane
Vist : 729 gange
100 point
Dato : 24-09-09 13:41

Så har jeg fået en resellerlink som giver dig 15% det første år.

For i alt 395,38 får man plads til ti domæner, 20GB plads og ubegrænset antal emails. Jeg har sådan en pakke selv og har ikke oplevet nedetid i mere end et år.
Jeg har også købt et billigt amerikansk hotel, men det fungerer slet ikke.
Surftown er hurtige til at svare på support og den er ret god.

Lige når du kommer ind, så er der et tilbud på 344,25 med plads til et domæne.

Domæner hos surftown koster 45kroner og det er svært at finde billigere, hvor det samtidigt er nemt at administrere selv.

Der er også eksperthoteller til professionelle - her sparer man også de 15% ved at bruge mit link.

Spørg hvis der er noget.

http://order.surftown.dk/HostingAccount.aspx?reseller=cust99728

Jeg får selvfølgelig også bonus. Sådan er det jo...

Men tilbudet er da værd at oplyse andre om. Jeg vil bare ikke spamme, ved at lave det til et tip...

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 24-09-09 13:51

Så hvad er dit spørgsmål?

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 24-09-09 13:51

Skal du have surftown?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 24-09-09 13:52

Det er jo bare reklame, er det ikke?

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 24-09-09 13:53

Jo... men hvis man nu skal have surftown, så er det et tip.

Man kan godt bruge livet på at have ondt alverdens steder...

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 24-09-09 16:25

Citat
har ikke oplevet nedetid i mere end et år

Det er vel også længe at vente et år på at få forbindelse igen....................
Det var da en god vidensdeling. Så er min www.web10.dk vist lidt bedre.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 24-09-09 16:35

Ja, det ser billigt ud, men jeg er kun ude efter noget der kører 100% og det er netop det jeg har oplevet hos surftown.
vis du har gode personlige erfaringer, er det super at dele dem, for det er næsten umuligt at finde ordentlig vejledning til et godt webhotel. Alle får et eller andet for deres anbefaling, ligesom jeg nu gør. Så det er et spørgsmål om hvem man har tillid til.

Men jeg er frisk på at bytte mine rædsomme amerikanske forsøg ud med dit, hvis du skriver mere om dine oplevelser.

Det er pudsigt som du kan misforstå den udtalelse. Jeg sidder og lurer om jeg kunne have formuleret det anderledes for at undgå den, men synes du er helt skæv på den
Hvordan opfatter du udtalelsen - at der ingen nedetid har været?

Jeg har haft mit webhotel i mere end et år og har slet ikke oplevet et eneste sekund med problemer.
Det har jeg prøvet på fire andre hoteller, og jeg synes særligt supporten er værd at betale for.

Hvis man som jeg anvender Wordpress, så har jeg skrevet en lille guide til hvordan det foregår på surftowns system: http://begavelse.dk/2009/07/31/wordpress-pa-surftown/

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-09-09 20:25

Det var da bare en leg med ord.

For mig er det hip som hap, om det er surftown eller web10
Tilfældigvis bruger jeg web10 og har gjort det nogle år.
Mit domænenavn bliver converteret af gratisdns og sendt hen til web10.
Vil jeg have domænenavnet liggende på min egen server ændrer jeg det bare hos gratisdns.
Men jeg orker ikke at vedligeholde en server - så det gør web10
Jeg har også mail-adresser liggende hos web10, men da det er en billig hotelaftale, så videresender jeg mails til en google-adresse, hvor der er masser af plads.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 24-09-09 20:45

Super.

Godt med en lille ordudfordring - jeg fik grå hår... så nu er det din skyld, og ikke min henskredne alder.

Jeg har bogmærket dit link, til hvis behovet opstår. Ligenu har jeg henlagt de kedelige projekter til USA og brugt alt for meget tid på det.. Havde ellers besluttet at købe en pakke mere hos surftown, fordi nu ved jeg jo det fungerer, og har lært mig procedurerne, men det ser da tillokkende ud hos web10. Jeg har ikke tilnærmelsesvis behov for så meget plads som jeg har - blot brug for hosting af en del domæner efterhånden.

Godkendelse af svar
Fra : jomfruane

Dato : 25-11-09 11:38

Tak for svaret Eyvind.

Surftown kan ikke længere anbefales!