/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ingen billede men lyd på dvd.
Fra : Jesper_wood
Vist : 754 gange
100 point
Dato : 24-09-09 09:22

Ville lige til at se en film. Så smed en dvd i comen. Så startet WMP men intet billede kun lyd.

Har prøvet med forskellige film, også prøvet afspille i VLC dog med samme resultat.

Har ikke "bevist" ændret noget i indstillinger, eller slettet noget siden sidst jeg afspillede film.

Hvor kan problemet ligge ?

Bruger Vista.

Kommentar
Fra : emhauge

Dato : 24-09-09 09:36

hej

det kan være du mangler et codec, prøv at hente Cole 2 K. Den finder du her:
http://danish.ilsc.org/lv/group/view/kl39867/Cole2k_Media_-_Codec_Pack_Advanced.htm
installer den og prøv igen

/emhauge

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 24-09-09 11:22

Nope stadig intet

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 29-09-09 21:25

Der er kommet en ny opdateret VLC-Player. Kan hentes her. Du skal blot oprette dig som bruger, hvilket er gratis.

http://codecs.dk/?Nyheder/VLCMediaPlayerOpdateret/506

Mvh H

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 29-09-09 21:30

Og her er et andet sted med de der Codecs:
http://www.free-codecs.com/download/K_Lite_Codec_Pack.htm

Måske emhauge har ret i, at der mangler disse ting .

Mvh H

Annuller spørgsmålet
Fra : Jesper_wood

Dato : 30-09-09 17:22

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Codec hjalp desværre ikke ?
Må prøve at indstallere grafik/lydkort igen, og se om det hjælper.