/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hvor blev svaret af 2
Fra : habibiPro
Vist : 497 gange
34 point
Dato : 24-09-09 09:03

Ballegaard stiller spørgsmål til Tonganeseren som han har udelukket.
I en anden tråd stiller han spørgsmål til sig selv, om han har skudt noge gæs, og svarer jeg fik til mortens aften og jule aften,
Det beviser manden er syg i hovedet

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 24-09-09 10:11

Ja og du er vel meget syg i hovedet.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-09-09 11:06

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-09-09 18:21

Når hønsetyven, Bent Bagskudt, føler sig trængt, så ændrer han emne.

Hvad med lige at få ryddet op efter dig med alle de "beviser" du mangler at bringe. Du har lovet at bevise, at EBB mailede til dig om nogle dueflushere. Hvaeee - kommer "beviset" snart - infame løgnhals???

Kommentar
Fra : JulemandenKandu

Dato : 24-09-09 20:21

Det kan bb1 jo ikke når du har udelukket ham fra tråden!!
Få nu ryddet op i dit eget hoved

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 24-09-09 21:41

--------------------------------------------------------------------------------
Det kan bb1 jo ikke når du har udelukket ham fra tråden!!
Få nu ryddet op i dit eget hoved

Njah - Bent Hjulaman.

Det er jo ikke min tråde det her - og du kan jo bare svare i denne tråd. Sværere er det såmænd ikke.

Kommentar
Fra : JulemandenKandu

Dato : 24-09-09 22:52

Svar nu helt ærlig Tonganeser/ E.B.Berthelsen eller hvad du nu hedder. Hvordan skal bb1 kunne svare i denne tråd?

Når han nu ER udelukket af den som har startet tråden din ven habibipro...

Så hvem der er `en her er det nemt at se.
Med venlighilsen
Julemanden

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-09-09 01:24

Han kunne f.eks. svare i tråden, som kører parallelt - keine hexerei - nur behändigkeit für anfängern. Oversat til dansk betyder det, at der ikke kræves hekseri - kun behændighed for begyndere.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-09-09 01:26

OK, det kan være svært at jonglere med 2 æbler - indrømmet.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 25-09-09 08:16

Det er sgu' mageløst !

BB1 stiller spørgsmål til Tonganeseren flere gange, skønt han (bb1) har blacklistet Tonganeseren !
BB1 påstår, at han ikke kan svare i habibiPro's tråde, men alligevel lykkes det den 240909 kl. 11.06, ganske vist kun med et sjældent glad grin !
Samme dag, kl. 20.21 og 22.52, svarer Julebent på vegne af bb1, at bb1 ikke kan svare p.g.a. .......?!

Heidi-Ho: Her er opskriften til en revy-vise, ganske gratis ! Melodien kunne f.eks. være fra Admiralens Vise - jeg er lige ved at tro du også kunne bruge nogle af ordene i det originale omkvæd !!
Hvad siger du så ?

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 25-09-09 10:27

habibiPro
[CITAT]Spørgsmål
- Ubesvarede 3
- Besvarede 1
- Annullerede 14
- Slettede 0
Ialt 18
[/CITAT
Hvor bliver dine af?
vvdriver

Annuller spørgsmålet
Fra : habibiPro

Dato : 25-09-09 10:40

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

slut