/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hvor blev svaret af?
Fra : bb1
Vist : 773 gange
100 point
Dato : 23-09-09 22:55

Accepteret svar
Fra : Tonganeseren
Modtaget 50 point
Dato : 30-12-08 21:19

--------------------------------------------------------------------------------
Og lad os så komme tilbage til tråden. Når Tonganeseren kan ringe den ene vej - så kan et af de medlemmer i DLS som kender medlemstallet vel også ringe den anden vej eller til centerpoint.

Ja, det skrev du bb1. Vi har skam ringet til hinanden. Men først når indbetalingsfristen er udløbet, kan vi sige noget eksakt om medlemstallet. Vi skulle jo nødigt fare med løse rygter.

Indtil nu har jeg ikke set skyggen af girokort. (Citat slut).

Mon ikke den travle kasser har fået indbetalingerne tilbage - så tallet kan komme frem nu?

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 24-09-09 05:35

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-09-09 11:09

Godt nok, men hvor blev svaret af - borte med blæsten? Danmarks jægerforbund skjuler ikke hvor mange medlemmer de har, når man melder sig ind der ved man at mange tusinde støtter en...

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 24-09-09 13:19

Til Bent Ballegaard

Hvordan skal Tonganeseren kunne svare dig - du har jo blacklistet ham !!

Det er interessant at læse om, at Danmarks Jægerforbund ikke skjuler hvor mange medlemmer de har, "når man melder sig ind der ved man at mange tusinde støtter en..." Gælder det også din person ?? Det tror jeg ikke er tilfældet. Jeg kan kun give dabj ret

Tag dig nu sammen og søg hjælp for din egen og din families skyld, inden andre evt. søger hjælpen for dig. Det skylder du dine nærmeste.

Mvh
Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-09-09 13:59

Provst du kan selv være en og det endda en af de største. Tonganeseren indrømmer jo, at man i den lille forening ringer sammen,det står højt og tydeligt i indlægget. Han kunne jo ringe og give dig tallet er det så svært.

Jeg udelukker dem,der kun mestre personfnidder og lyver så længe de udelukker mig,så enkelt er det

Desuden hvorfor er det så svært at få det tal frem? Hvorfor er det så hemmeligt? Er det fordi D.L.S. blander medlems tallene sammen med Kyst-Land og Fjord, når de søger tilskud - Ja jeg spørger bare for man kan jo ikke få noget at vide............

Jeg afkræves den ene gang efter den anden for beviser og når jeg levere dem,starter man ordkløverri.
Her er et eksempel og en mulihed for D.L.S. ledelse til at få renset luften,så kom nu frem med det tal. Vi har ventet længe nok..

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 24-09-09 16:41

Til Bent Ballegaard.

Hvorfor kalder du mig nu en klovn ? Jeg har forsøgt, i bedste mening, at hjælpe dig til at komme videre i tilværelsen - men ok, du vælger naturligvis selv dit liv, så fred være med dig !

Iøvrigt troede jeg du var ude af DLS, så hvorfor blander du dig så i deres forhold ? Kunne det også tænkes, at man forlanger beviser for alt hvad du siger, fordi man ikke stoler på dine udtalelser ? Du er jo selv en ørn til at forlange beviser for alt !! Det kan man jo se i mange af dine svar.

Hvorfor nøjes du ikke med at hjælpe til i DJ, hvor du har tillidsposter - her må da være et arbejde der skal gøres - har du tilbudt DJ din hjælp udover det du præsterer i forvejen ? Raske svende er der altid brug for i diverse foreninger !

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-09-09 18:43

Provsten1 Du starter da helt fint selv - se ovenstående indlæg - så derfor kaldes du
Det er vel heller ikke formeget,når du skriver at det jeg siger er:

Jeg får ofte spørgsmålet stillet: Hvor mange medlemmer er der egentlig i D.L.S. og så er det iriterende ikke, at kunne svare,ja end ikke at kunne henvise til en hjemmeside med tallet eller andet.
At jeg bliver spurgt kan D.L.S. takke hylerne for, hvis de ikke havde hylet op,som de har gjort,så var der ikke hverken her eller andre steder skrevet meget om. Dansk land og strandjagt forening.

Så derfor kom nu ud af busken-frem med det medlemstal....

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 25-09-09 09:47

Citat
Forfatter RE: EBB's dueflusher
EBB
Indlæg nr: 10
Brugere

Antal indlæg: 1338
Tilmeldt: 06.01.07 Lagt på d. 19-02-2007 22:37

Jeg har tænkt mig at lave den i følgende mål:
Længde: 30 cm.
Bredde: 15 cm.
Højde: 12 cm. Så kan duen få vingerne op.
Alle mål er indvendige.
Når jeg skærer pladen op, vil jeg lave nok til 15 kasser. Hvis skidtet virker, kan interesserede få tilsendt et eks. .
Men jeg glæder mig da til at lave en fjernstyring.
Hvis kassen kun skal være 12 cm høj, så afkorter man bare fjederen fra svigermors arkiteklampe. Hvad skal hun dog med lys? Vi ved jo hun altid er til stede.
Fandt du frem til fotoet af trådene??

Værsågoooood, her er opskriften fra Berthelsen.

Citat
Forfatter RE: EBB's dueflusher
EBB
Indlæg nr: 5
Brugere

Antal indlæg: 1338
Tilmeldt: 06.01.07 Lagt på d. 19-02-2007 21:33

Jo, jeg skal nok lave de kasser. Jeg skal kun have betaling for materialer og for fragten. Den kan ikke koste mange basseører. Jeg går i gang med at lave en prototype - så kan jeg fotografere afprøvningen. Nu laver jeg først den der skal åbnes manuelt - idet det er samme aftrækkermekanisme jeg tænker brugt sammen med radiostyring. På onsdag kører jeg til Silvan, hvis jeg ikke har en finerplade der kan bruges. Det kan da blive meget sjovt.

Forfatter RE: EBB's dueflusher
EBB
Indlæg nr: 6
Brugere

Antal indlæg: 1338
Tilmeldt: 06.01.07 Lagt på d. 19-02-2007 21:39

Nu kan jeg squ ikke finde tegningen på hjemmesiden. John, hvor er den????

Hvor mange nåede du at lave, Berthelsen.??

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-09-09 10:29

H.H. Nu handlede denne tråd jo ikke lige om E.B.B. forkølede forsøg på at lave en dueflusher, blot fordi jeg skrev, at jeg havde indkøbt en fra U.S.A.

Som det fremgår ville han lave den i træ allerrede her begår han den første og måske største fejl.
En fugl i en trækasse afgiver ikke meget færd. Derefter var det at han fandt ud af, at en original dueflusher altså "skyder" duerne ud ved hjælp af fjederkraft og for at fuglen ikke skades ligger den beskyttet i en stofdug.
Formålet med at den kan skydes ud er to ting. Den kan bruges med en død fugl. Hunden kan ikke nå at tage fuglen. Det kan den hvis det kun er den ene side,der falder ned, som på E.B.B.`model.

Som sædvanligt ville E.B.B. ikke indrømme at han beskæftige sig med noget han ikke har forstand på,men hele hans projekt fald ud i sandet og pindene han har købt har måske givet lidt varme i brændeovnen.

Men lad os nu holde os til tråden D.L.S. medlemstal. Det er så længe siden, at Tonganeseren skrev, at det snart kom,han ventede kun på girokortene, så de må da forlængst være dukket op...

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-09-09 18:27

Igen kære Tonganeser medlemstallet. Du har igen vist os her på KanDu at du skam godt kan oprette en ny tråd også skrive noget larmen pjat,udelukke mig på forhånd og afslutte med at give din eneste ven herinde point. Så opret du nu en ny tråd,med oplysningerne:

Hvor mange har betalt kontingent,hvor mange medlemmer har D.L.S.????????

Hvis din dueflusher var så god,hvorfor er den så ikke sat i produktion. Den originale er skam dyr nok ca. 2.500kr.+ fragt. Jeg er sikker på, at jeg kunne sælge nogle stykker for dig, så kan jeg jo trække pengene fra det beløb du skylder mig for bøger!!!

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 28-09-09 08:21

Bent Ballegaard.

Du har nu igen ødelagt en tråd som tegnede godt, nemlig om Jagthundedressur.
Når nogen nævner blot få ord som ikke passer i din verden, kommer du som trold op af en æske med diverse tåbeligheder, denne gang mod Bjørn - han havde skam da ret i sine udsagn om tvangsdressur - det har jeg skam da også oplevet, også i jagtforenings-sammenhæng, senest for få dage siden i.f.m. agerhønsejagt - så hold nu op med din bedrevidende indstilling - du lider af forfølgelsesvanvid, i din lille verden er det alle andre der er idioter.
Det er ganske uforståeligt, at nogen gider at have noget med dig at gøre - men det er måske også en overdrivelse når du påstår du har mange venner - altså igen en løgn. - Du har ingen venner men kun bekendte.

Iøvrigt kan jeg henvise til den lukkede tråd - her fortsatte diskusionen efter den var lukket, bl.a. med kommentarer af habibiPro og Øjenvidnet4.

Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 28-09-09 09:16

Til Provsten.
Hvis du ikke kan/vil svare på det spørgsmål,som tråden handler om er det da dig der ødelægger tråden. Husk det er mig der stiller spørgsmålet og hvorfor skulle jeg ødelægge min egen tråd.

Så lad os komme tilbage til den:

Spørgsmålet lød: Hvor mange betalende medlemmer er der i Dansk Land og strandjagt?????

Tonganeseren lovede os et svar i dec. 2008

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 28-09-09 12:25

At ødelægge denne tråd er en stor fornøjelse - så kan du jo selv føle hvor irriterende dét er !!!
"Hvorfor skulle jeg ødelægge min egen tråd" skriver du - det er fordi du synes det er meget mere spændende at ødelægge andres tråde; det har du jo præsteret et utal af gange.

Jeg forstår Tonganeseren ikke vil svare dig på noget gammelt og fuldstændigt ligegyldigt fra 2008:
Du vil vel kun bruge det til at lave endnu mere rav i gaden, end der er i forvejen. Da du jo ikke er medlem mere, kommer de oplysninger du efterlyser dig ikke ved, så enkelt må det være !
I den forbindelse vil jeg pointere, at jeg ikke er eller har været medlem af DLS - så lad være med at opfinde noget suspekt desangående.

Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 28-09-09 23:32

Det er bestemt heller ikke nødvendig. For du har jo med alt tydelighed vist din dagsorden og endda bekræftet den i dit sidste indlæg...( du er kun ude på at lave balade)

Der er ikke tale om noget gammelt noget det er medlemstallet fra 2009 der efterlyses, at så man i 2008 lovede at fremkomme med det og det endnu ikke er sket er kun en belastning for den, der lovede det...

Hvis din dagsorden altså kun er at genere folk, så syntes jeg Kandus amin. burde udelukke dig

Gør de det ikke bliver jeg jo nød til det - for denne tråd bliver fulgt til dørs

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 29-09-09 09:57

Til Bent Ballegaard

Hvorfor er det så vigtigt for dig at få de oplysninger om DLS, som du efterlyser ? Det er komplet uforståeligt, at du, skønt du blev smidt ud af foreningen, stadig bliver ved at spørge. Din tidligere forklaring om, at det er rart at kunne oplyse folk om det når du bliver spurgt - endnu engang: Hvad kommer det dig ved ? Hvis nogle søger oplysninger om en given forening, kan de jo bare tage kontakt til den pågældende, hvor de formodentlig vil kunne få tingene oplyst - længere er den da ikke !!!

Nu bliver det jo spændende at se, om KanDu's administrator vil smide mig på porten - hvis det bliver udgangen, vil jeg sige tak for denne gang.

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 29-09-09 12:10

Nu er det engang sådan Hr. Provsten1 af hverken du eller nogen anden skal diktere, hvad jeg skriver eller spørger om, når blot jeg holder mig inden for lovens rammer eller inden for de retningslinier,som Kandu har.

Jeg har ligeledes nu flere gange redegjort for,hvorfor jeg ønsker det medlemstal frem, men jeg skal gerne give dig nogle flere grunde:

Foreningen har et medlemsblad, der udkommer fire gange om året, tror du ikke at de der annoncere gerne vil vide, hvor mange, der reelt læser bladet...

Dansk Land og strandjagt forening får tilskud fra en fond,som tilhøre alle jægere. Den gives efter antal medlemmer..

Sidst men ikke mindst, der kunne jo være personer,som kunne tænke sig at melde sig ind det ville jo være rart for dem at vide hvor mange medlemmer er der..

Desuden har Dansk Land og strandjagt forening en sammen blanding af bestyrelsesmedlemmer med foreningen Kyst Land-og Fjord, det kunne jo være betryggende at vide om det samme gælder medlemmerne.

Sluttelig er der det allervigtigste. Tongenaseren har lovet mig et svar allerrede i år 2008 og det har jeg ikke fået i nu....

Og mange spørger mig: Hvor mange medlemmer har Dansk Land og strandjagtforening og helt ærligt. Det piner mig en smule ikke at kunne svare dem og jeg fatter simpelthend ikke hvorfor det skal være en så stor hemmelighed - der er jo kun tale om en jagtforening og ikke en loge eller er der???

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 29-09-09 12:43

Jeg kunne aldrig drømme om at forbyde dig at spørge om nogetsomhelst, jeg synes bare tiden kunne bruges på noget mere fornuftigt end svare dig, som ikke er medlem af pågældende forening og formodentligt heller ikke bliver det.
De personer/firmaer som ønsker at bruge DLS medlemsblad, kan jo spørge DLS - hvorfor skal du være mellemmand ? Med den indstilling du har til anderledes tænkende mennesker, bliver der kun tale om en gang misk-mask information a la din egen hjemmeside.
Kan du iøvrigt ikke få oplyst gennem dit elskede DJ, hvor mange medlemmer DLS har - de må da vide det, da de formodentligt også får tilskud fra denne fond du nævner.
DLS og deres sammenkædning med KLF, er den ulovlig ? Var der noget med en fælles kasserer du sidst harcelerede over eller ? Iøvrigt som jeg husker, en helt legal konstellation med et fornufts-ægteskab der tilsyneladende fungerer fint ! Hvorfor har du ondt af det ?
Da du jo har blacklistet Tonganeseren, er han jo ude af stand til at svare dig direkte - jeg forstår da udmærket, hvis han ikke vil svare dig indirekte.
Det er en forfærdelig situation for dig, at du skal pines over ikke at kunne svare de tre mennesker der måske har spurgt dig - men det er jo kun en jagtforening, som du skriver - om det er en loge ved jeg ikke. I givet fald er det vel ikke værre end dit medlemsskab af Hubertus Ridderne ??

Mvh
Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 29-09-09 22:03

Et godt forsøg på at snakke uden om,men dit forsøg på at drage andre foreninger ind i debatten er barnlig...

Jeg har stillet et spørgsmål. Jeg har begrundet hvorfor,men jeg får ingen svar. Det er simpelthen for dårligt og det kan DU ikke bortforklare.

Du svare helle ikke på,hvorfor du i det heletaget blander dig i debatten og ligefrem forsvare både D.L.S. og Tonganeseren, samtidig med, at du vil have os til at tro, at du slet ingen koneksen har til foreningen....

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 01-10-09 08:44

Til Bent Ballegaard

I din komentar den 290909 kl. 22.03, hvorfor "jeg blander mig i debatten og ligefrem forsvare både D.L.S og Tonganeseren ......" ?
Jeg forsvarer folks ret til at organisere sig som de ønsker, forudsat det er en lovlig forening de søger, i dette tilfælde DLS, som mig bekendt er en lovlig forening ? Tonganeseren har skam da ret i det meste af det han skriver, så hvorfor ikke støtte en mands synspunkter hvis man stort set er enig med ham ? Alt det gamle nag du stadig her mange år efter har opbygget, kender jeg ikke noget til og tager derfor heller ikke stilling !
Din sidste sætning skriver du:" samtidig med, at du vil have os til at tro, at du slet ingen koneksen har til foreningen..." ????? Hvad i alverden betyder det på godt dansk ??? Det kunne da være rart at få oplyst, hvis jeg skal kunne svare dig !!

Mvh
Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-10-09 11:17

Forstod du ikke det lille ord - så er her en over sættelse: Forbindelse. At du slet ikke har nogen forbindelse til eller det har du måske alligevel?

Når man ikke er inde i tingene og selv skriver, at man ingen FORBINDELSE (Kendskab) har til en ting skal man lade være med at blande sig.

Hvis man kun kan bidrage med hvad andre har sagt og skrevet eller rygter, som man har hørt, så er man useriøs og det er hvad du er, selvom du har meget svært ved at forstå det og derfor tror jeg heller ikke på dig, når du skriver at du ingen forbindelse har til D.L.S. eller Tonganeseren/EBB
- men med den debatform, som findes her, hvor folk kan være annonyme.
Har jeg ikke en chance for at bevise det - men det er så mit problem

Så det behøver du ikke svare på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 01-10-09 15:30

Til Bent Ballegaard.

Tak for din oversættelse af ordet koneksen = forbindelse ! Mener du ikke det gode engelse ord connexion = forbindelse ? Jeg blev helt nervøs for, at jeg nu skulle tilbringe en hel vinter på aftenskolen, for at lære specielt det nye danske sprog !!
Din troen på mig er ligegyldig, men nu piner det mig en smule at du ikke, som du skriver, kan bevise at jeg taler usandt m.h.t. medlemsskab af DLS - hvad gør man så ? Se det er næste afsnit af historien, selvom du ikke mener jeg behøver at svare dig.

Frihed under ansvar er et godt gammelt ordsprog. Det mestrer de fleste mennesker, hvis man viser dem den tillid der skal til. I dit tilfælde gad jeg nok se den person eller organisation, som kan have så meget tillid at man kan stole på dine udsagn. Jeg er alvorlig bange for, at Münchhausen vil blive betraktet som en ren sinke ved siden af dig, og dét siger ikke så lidt. Havde du nu lidt af Münchhausens syndrom som er en psykisk lidelse, hvor personen søger hjælp for opdigtede symptomer, havde der været håb, men det er langt værre fat med dig. Men som før fortalt dig: Søg læge - dette råd er gratis !!

Mvh
Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-10-09 17:39

Igen leger du kun kloge Åge og giver gode råd.. Det er jo ikke det debatten handler om, så det er kun tidsfordriv eller er det for at forvirre folket?????

Denne tråd handler om: Hvor mange betalende medler Dansk Land og strand jagt har og ikke om jeg kan skrive engelsk, dansk eller kinesisk. Det må du spørge om i en anden tråd...

Denne her gælder altså det lovede medlemstal - hvor bliver det af???

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 02-10-09 11:00

Til Bent Ballegaard.

Jeg synes ikke du er fair at kalde mig kloge Åge, men tak for din anerkendelse af mine gode råd !
Så er alt skriveriet ikke forgæves ! Men er det ikke netop KanDu's formål - at give gode råd debattørerne imellem ? Sådan har jeg skam da opfattet det !

Nu vil jeg komme dig lidt i møde med hensyn til medlemstallet i DLS, som jeg hørte på jagt i går:
Fra sædvanligvis velunderrettet kilde lyder tallet på ca. 2800 medlemmer pr. 010909. Er du så glad og tilfreds ? Samtidig skal jeg pointere, at tallene hverken er fra Tonganeseren, HabibiPro eller Heidi-Ho eller andre som mig bekendt skriver på KanDu .

Så nu synes jeg du skal glemme denne "sag" og tage en tur ud i den friske og dejlige danske natur;
du har godt af luften - noget andet er om luften har godt af dig !

Mvh
Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-10-09 11:59

Helt fint Hr/fru Provst.

Det forholder sig i midlertid sådan at dit tal slet ikke passer, så derfor må din kilde være vildledt!

Så kan du spørge hvordan kan jeg påstå det?

Joeeeeee ser du: Som jeg skrev tidligere her i tråden,så er medlemstallet netop grundlaget for, hvad man kan få tildelt i tilskud. Så det tal du opgiver skulle jo gerne være det sammen,som det der er opgivet i ansøgningen om tilskud og det er det ikke.

Så skal vi nu ikke lade en kompetent person e.v.t. eksperten E.B.Bertelsen eller et hovedbestyrelsesmedlem svare her med det rigtige tal - det er hvis det bedste for foreningen, som du alligevel føler så meget for, så du sådan helt tilfældig kommer til at tale med en, som mener noget, som du så bringer videre og endda opfordre til, at alle skal godtage,som svaret...

Den går altså ikke: Der skal tal på bordet denne gang - det er slut med gætterierne.......

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 02-10-09 15:11

Til Bent Ballegaard.

Al den pallaver frem og tilbage om medlemstallet i DLS er da helt forrykt - hvis du kender tallet fra ansøgningen, hvorfor så al den spørgen ?? Det kommer dig stadig ikke ved, al den stund du ikke er medlem af foreningen.
Nu er det sådan på de fleste jagter jeg deltager i, der taler både jægere og hjælpere sammen mellem såterne og naturligvis også til frokost og når dagen er omme. Men det er du måske ikke vandt til - det er måske kun at betale dig for jagten, skyde nogle fugle og så hjem igen - blot for nogle penges skyld. Ærlig talt finder jeg den form for jagt optrækkeri af værste skuffe. Men hver sin smag.
De mennesker jeg talte med i går, virkede som om de vidste noget om DLS- jeg havde ingen grund til at betvivle deres udsagn, al den stund jeg ikke er medlem af foreningen ! Der var et par stykker der kendte dig og der gik mange morsomme historier om din gøren og laden.

Mvh
Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-10-09 19:42

Netop som du beskriver det har vi det på mange af de jagter,foreningsmøder og kurser, som jeg deltager i. Derfor er det at nogle spørger: Hvor mange medlemmer har Dansk land og strandjagt forening egentlig - har de så mange, så det kan betale sig at tage hensyn til dem i det hele taget?

Da flere af deltagerne ved,at jeg har været medlem af foreningen er det da naturligt at de spørger mig. Så alt i alt er der ingen forskel i din indgangvinkel,som til min og NEJ jeg kender ikke det nøjagtige tal.
For du opgiver jo et og mine undersøgelser siger et andet - hvad er så det rigtige??????

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 03-10-09 12:49

Til Bent Ballegaard.

Med hensyn til dit spørgsmål om antallet af DLS medlemmer kan jeg derfor kun svare: Hvad synes du selv ?

Hvor lang tid er det siden du var medlem af foreningen ?

Mvh
Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-10-09 13:46

Ønsker ikke at gætte. Det er der mange der har gjort i årevis - nu skal tallet på bordet!!!

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 03-10-09 16:38

Til Bent Ballegaard.

Jeg forstår ikke rigtigt din argumentation. Du siger selv, at tallet på antal medlemmer som jeg har hørt/angivet er forkert - men du siger ligeledes, at antal medlemmer der er angivet på ansøgningen ikke er det samme ? Derfor må du jo kende tallet eller ??
Citat:"Joeeeeee ser du: Som jeg skrev tidligere her i tråden,så er medlemstallet netop grundlaget for, hvad man kan få tildelt i tilskud. Så det tal du opgiver skulle jo gerne være det sammen,som det der er opgivet i ansøgningen om tilskud og det er det ikke."

Du glemte ligeledes at oplyse om, hvor lang tid siden det er du var medlem af foreningen ?

På forhånd tak.

Mvh
Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-10-09 20:19

Provst hvor svært kan det være. Du siger du har H Ø R T et tal.

Jeg siger at det tal du har hørt ikke er det samme tal, som foreningen har opgivet i deres ansøgning om tilskud...

Alså mangler vi ALLE at få bekræftet hvilket tal er det rigtige.. Det du har hørt fra særdeles velunderrettet kilde eller det foreningen har opgivet i deres ansøgning???

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 04-10-09 08:55

Til Bent Ballegaard.

Jeg går skam da ud fra, at de tal foreningen har angivet i deres ansøgning må være de rigtige ???
Ellers har det da ingen mening. Hvorvidt de tal jeg har hørt så er rigtige i forhold til de i ansøgningen, kan jeg ikke svare på. Men det kan du åbenbart ? Så lad os da få disse tal på bordet, som du har hørt !

Men igen: Hvornår blev du ekskluderet af foreningen og er det derfor du nu atter forsøger at drive en kile ind alle de steder du tror de gør gavn ?

Mvh
Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-10-09 23:15

Undskyld men jeg fatter ikke dit spørgsmål. Du kræver et tal af mig - hvor er dit tal og hvor er beviset på at det er det rigtige?

Jeg siger kun: Dit tal passer ikke med det tal, der er opgivet i ansøgningen om tilskud. Så et af tallene må da være forkert. Er det så svært at forstå selv for dig?

Annuller spørgsmålet
Fra : bb1

Dato : 04-10-09 23:19

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Da det tilsyneladende kun er Øjenvidnet, som vil skrive i denne tråd lukkes det med en konstatering om, at heller ikke denne gang lykkedes det, at få et simpelt spørgsmål om det reelle medlemstal i Dansk Land og strand jagt frem, men roligt venner jeg forsøger igen.

Lige nu er der blot sjovere ting, at bruge tiden på