/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
PHP Login script --- FEJL
Fra : Coinage6
Vist : 393 gange
465 point
Dato : 23-09-09 22:49

Jeg har fået sat dette op
http://www.phpuniverset.dk/show_artikels.phtml?ArtikelID=74&artikel=Simpelt.login.system
men den kommer ikke videre til right.php siden. den stopper bare på godkend.php ligesom ham i kommentaren inde på siden. nogen der ved hvad problemet er. sætter alle mine point på spil....

Kommentar
Fra : Coinage6

Dato : 24-09-09 11:07

kom med lidt hjælp folkens :D

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 25-09-09 08:08

Hej Coinage6
jeg kan nu heller ikke lige se hvordan det der fkal hænge sammen, der må da mangle en del.
nu er jeg jo linux mand, og her bruger man HTACCESS
jeg har en side med håndråd til linux, læs under htaccess.
virker på http://stoneplace.dk/webcam (som jo ikke alle skal se)
hilsen Steen

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 25-09-09 10:45

Citat
- Ubesvarede 1
- Besvarede 4
- Annullerede 9
- Slettede 0
Ialt 14

Flot-flot statestik
vvdriver