/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Kun engelsk på mobil
Fra : Carina76
Vist : 666 gange
100 point
Dato : 23-09-09 12:04

Har fået min nye mobil, men det eneste problem der er, at den ikke kan laves om til Dansk sprog.
Kan man få det lavet?
Hvordan hvis man kan ?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 23-09-09 12:10

Citat
Hvordan hvis man kan ?

1. Få den byttet hvis den er købt i Danmark (med mindre den er bestilt UDEN dansk, skal den kunne snakke dansk)

2. Gå til en unlocker der kan lægge nyt software på den (mod betaling)

Da du INTET nævner om hvilken mobil det drejer sig om, er det svært (umuligt) at hjælpe dig videre.

Kommentar
Fra : Carina76

Dato : 23-09-09 12:20

det er en w995 sony ericsson

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-09-09 12:24

Skift sprog

1 Find "Telefonens sprog"

Tryk på Navigationstasten.
Find Indstillinger, og tryk på Navigationstasten.
Find Generelt, og tryk på Navigationstasten.
Find Sprog, og tryk på Navigationstasten.
Find Telefonens sprog, og tryk på Navigationstasten.

Information
Hvis du vælger Som på SIM-kort, følges sprogindstillingen på SIM-kortet.

Luk vindue

2 Skift sprog

Markér det ønskede sprog eller Som på SIM-kort, og tryk på Navigationstasten.

3 Afslut

Tryk på Rør på for at afslutte og vende tilbage til standbypositionen.

herfra http://kundeservice.tdc.dk/privat/mobil/manual/

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 23-09-09 13:59

he he nu skriver manden jo i starten at hans mobil ikke kan lave om til dansk

men ja den kan godt laves om evt hos en unlocker det koster ca 100kr + evt retur porto

jeg kan gøre det hvis det er du kan bare sende mig en PM

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-09-09 14:10

Muligheden var jo også at Carina ikke vidste hvordan man kunne prøve at ændre sproget

Kommentar
Fra : Carina76

Dato : 24-09-09 06:35

Jeg kørte ned til monatel igen og fik det lavet .. ;)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-09-09 06:52

Godt det blev klaret

Kommentar
Fra : Carina76

Dato : 24-09-09 11:53

ja meget ..

Godkendelse af svar
Fra : Carina76

Dato : 24-09-09 11:54

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-09-09 11:57

Selv tak....

Men KUNNE den ikke snakke dansk eller kunne du blot ikke finde ud af det....