/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
3 mobil apple iPhone
Fra : hotstuff_II
Vist : 467 gange
100 point
Dato : 22-09-09 20:26

Hej derude.

Min stedfar har lige købt en apple iPhone 3G 8GB i 3 mobil standen i bilka. Og har tegnet abonnement på den. Men da han kommer hjem finder han ud af, det ikke var den mobil han havde regnet med det var. Han ville gerne ha den kunne videooptage, og har læst mig til man skal ha en iPhone 3GS for den skulle kunne det. Så Hvordan er reglerne for fortrudt købe af mobil når man har tegnet abonnement.? Han vil jo meget gerne ha den anden model.

Håber nogle kan hjælpe mig.

På forhånd tak

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 60 point
Dato : 22-09-09 20:53

De eneste der kan hjælpe er 3

Der er ikke nogen lov om, at han har ret til at returnere den, så det kommer helt an på reglerne hos 3.

Godkendelse af svar
Fra : hotstuff_II

Dato : 24-09-09 19:35

Tak for svaret Kortoververden.

Kommentar
Fra : ironfish

Dato : 12-11-09 21:54

Hvis telefonen har været i brug, er der nok ikke nogen stor chance for at den kan returneres!!
Man kan evt lægge cycorder på telefonen, hvilket gør at den fungerer som som videokamera også!