/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
gæstebog - hjælp!
Fra : nathat
Vist : 860 gange
40 point
Dato : 22-09-09 15:45

Hej alle sammen.

Ja, nu er jeg nået til at skulle igang med at sætte en gæstebog sammen.
MENMENMEN (!) .. jeg har dette problem. Jeg aner simpelthen ikke hvordan jeg skal komme igang.
Den hjemmeside jeg er igang med, er min første indenfor PHP - før har jeg nemlig kun lavet sider
med det simple HTML .
Jeg har pt. hjemmeside hos Dinhost.net, hvor de har MYSQL database, men da dette også er helt helt nyt, mangler jeg en slags tutorial med skridt for skridt hvad jeg skal gøre med denne gæstebog jeg skal igang med.
Hvis det kan gøre det nemmere, er min side sat op med PHP Include og CSS.

er der nogle som har gode koder og råd til hvad jeg skal gøre?

På forhånd tak ! :D

Kommentar
Fra : Betty Boop

Dato : 22-09-09 15:59

Prøv denne side : http://www.phpuniverset.dk/

Jeg har desværre ikke selv haft tid til at sætte mig ind i hvordan man laver en gæstebog, men denne side har jeg fået anbefalet af en hjemmeside nørd ( min gode ven har selv lært sig at programmer m m )

Accepteret svar
Fra : lassethorsted

Modtaget 20 point
Dato : 22-09-09 18:12

Her findes 1000 vis af scripts du kan hente fra nettet til at lave en gæstebog. Hvorfor genopfinde noget som mange allerede har lavet!?

Feks denne: http://www.phpjunkyard.com/php-guestbook-script.php

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 23-09-09 10:21

Hejsa.

Her har du en liste (samt en god gratis script side), over f.eks. "Gæstebøger"-scripts:
http://www.hotscripts.com/search/php/guestbook

Kommentar
Fra : nathat

Dato : 21-10-09 17:06

Undskyld det sene svar - har haft problemer med nettet /:

LasseThorsted får de 40 point, da han svarede først (:

Godkendelse af svar
Fra : nathat

Dato : 21-10-09 17:06

som skrevet før;
Tak for svarene - Lassethorsted får de 40 point (: