/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook stiller irriaterende s
Fra : Botnatten
Vist : 760 gange
100 point
Dato : 22-09-09 13:55

Når jeg tænder min computer stiller Outlook Ekspress mig spørgsmålet "Outlook Ekspress kan komprimere meddelelser for at frigive diskplads. Dette kan tage flere minutter". Jeg kan så vælge "Ja" eller "Nej".
Nogen som ved, hvordan jeg får den til at stoppe med den besked, da jeg ikke er interesseret i, at komprimere?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-09-09 14:06

Citat
da jeg ikke er interesseret i, at komprimere?

Og hvorfor dog ikke det

Den komprimeringsbesked kommer sådan ca. for hver 3-500 mails.....

Og den ændrer INTET ved dine mails, så hvorfor sige nej.....

Kommentar
Fra : pve

Dato : 22-09-09 14:07

Prøv evt at se her: http://www.kandu.dk/Spg86331.aspx

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 22-09-09 14:12

Skal måske lige uddybes til at vi taler SLETTEDE mails

Når du sletter en mail, slettes den reelt ikke.

De bliver reelt først slettet ved en komprimering af mailfilen...

Undlader du denne komprimering vil din mailfil vokse og vokse i en uendelighed og gøre hele dit mailsystemet langsommere og langsommere...

Godkendelse af svar
Fra : Botnatten

Dato : 22-09-09 16:11

Tak for svaret refi.
Har nu komprimeret, alt ser fint ud

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-09-09 16:27

OK....

Det burde det også.....

Kommentar
Fra : pve

Dato : 22-09-09 20:05

fik du svar på dit spørgsmål, eller er det det bare det sædvanlige ?

Kommentar
Fra : Botnatten

Dato : 22-09-09 22:12

pve: hvad mener du?

Kommentar
Fra : pve

Dato : 23-09-09 09:11

Citat
hvordan jeg får den til at stoppe med den besked, da jeg ikke er interesseret i, at komprimere?
- det var dit spm.

og her er hvad du accepterede som svar:
Citat
Skal måske lige uddybes til at vi taler SLETTEDE mails

Når du sletter en mail, slettes den reelt ikke.

De bliver reelt først slettet ved en komprimering af mailfilen...

Undlader du denne komprimering vil din mailfil vokse og vokse i en uendelighed og gøre hele dit mailsystemet langsommere og langsommere...

Så jeg spørger bare om du fik et svar der ??

Det jeg skriver om "det sædvanelige" er vist almindeligt kendt

Kommentar
Fra : steenfibiger

Dato : 01-08-10 15:54

Der var ingen der ville svare dig på dit oprindelige spørgsmål. Hvis man vil have den til at stoppe med at spørge om man vil komprimere Outlook Express, når man faktisk bruger Outlook, hvordan gør man så?
Med andre ord, hvordan får man Outlook Express til at holde op med at spørge om man vil komprimere?