/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
tollerencer for plast
Fra : CCjunior
Vist : 818 gange
50 point
Dato : 22-09-09 11:36

Jeg har brug for en bog omkring plast. Det lader til at der kun eksisterer 2 bøger.
"Plast ståbi" som er udgået og ikke bliver genoptrykt
"plast teknologi " som er for plastmager uddannelsen.

Det jeg har brug for er en hvor jeg kan slå op hvilke tollerencer man kan afkræve i en given situation.
Jeg har også brug for lidt plast kendskab.
Er der andre bøger???

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 22-09-09 13:06
Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 22-09-09 13:52

Det virker som en god og faglig side, men ikke lige hvad jeg søgte.
Jeg er specielt interreseret i hvilken tollerencer der kan stilles krav til.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 22-09-09 22:54
Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 22-09-09 23:16
Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 23-09-09 06:50

Jeg har godt set bogen, men da man har valgt ikke at genoptrykke den, havde jeg håbet der havde været en efterfølger.

Artiklen havde jeg også læst. Den siger ikke så meget andet end at tolerancer koster