/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Overnatning i London
Fra : hyldeborg
Vist : 2767 gange
140 point
Dato : 22-09-09 10:18

Hej!

Er der nogen der har personlige erfaringer med gode overnatningsmuligheder i London.

Det skal være hotel eller Bed & Breakfast
Det skal være i nærheden af en undergrundsstation og gerne ikke for langt væk fra centrum
Der skal være bad og toilet på hvert værelse
Det skal være en rimelig pris/billigt

Jeg er udelukkende interesseret i personlige erfaringer

Vh
hyldeborg

Accepteret svar
Fra : timeglas

Modtaget 140 point
Dato : 23-09-09 08:23

Det kommer jo helt an på beliggenhed og hvor meget det må koste. Jeg syntes tit at værelser i London er meget små og at man skal kante sig rundt om seng for at komme på toilet/badeværelse. Men kan man overleve det, så er der mange gode muligheder i nærheden af Paddington station samt Kings Cross området. Du kan søge pr. område på www.booking.com

hilsner fra timeglas

Kommentar
Fra : hyldeborg

Dato : 23-09-09 08:48

Hej timeglas - er der et specifikt sted hvor du har boet, som du kan anbefale?

Vh
hyldeborg

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-09-09 19:30
Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 24-09-09 14:00

Jeg benyttede den Danske KFUK for en 5-6 år siden.
Gav tippet til en anden kanduer som så vidt jeg ved benyttede det for et par år siden.

WMCA heder det vist og det ligger skønt og fredeligt, fem min fra en undergrundsstation.

De har mest unge piger der bor der i de måneder de nu måtte arbejde i London, men er der ledige senge, bliver de lejet ud også for en nat eller fem.

Godkendelse af svar
Fra : hyldeborg

Dato : 25-09-09 15:08

Tak for svaret timeglas.

Jeg har ikke helt fået svaret på det jeg spurgte om, men da man virkelig bliver mobbet her på kandu.dk hvis man annullerer et spørgsmål, får du pointene timeglas

Go' weekend - nyd den - i næste uge bliver vejret dårligt

Vh
hyldeborg

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 25-09-09 15:16

Takker. Jeg har f.eks. boet på hotel meridiana som var pænt rent og ok engelsk morgenmad incl.

god tur.

mvh timeglas