/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Reservedelsindeks
Fra : Mokof
Vist : 3174 gange
50 point
Dato : 21-09-09 21:45

Min 18 årige søn er ved at købe sin første bil, men som førsteårs lærling må man ta højde for mange ting når man køber bil, også priser på evt. reservedele. Før i tiden kunne man finde et reservedelsindeks og se om en given bilmodels reservedele lå over eller under gennemsnittet. Vi har søgt efter det igen, men kan ikke finde noget. Er der nogen der ved om det findes i dag..

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 21-09-09 22:08

DET FINDES, men du skal selv udfylde priser før/ efter
+
Kode
der findes Autodata, søg selv.
Ikke særdeles KLOGT program, men hvad.

Bruger det selv, med det er et program, der mere holder styr på dine udgifter/
og andet i forhold til køretøjet alder og brug.

Kommer lige med et link__senere.

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 21-09-09 22:37

http://www.vehiclemanager.com/

ELLER

http://www.google.dk/search?hl=da&source=hp&q=Vehicle.Manager&meta=&aq=f&oq=

HAR BEGGE, OG DU/ ANDRE ER VELKOMMEN TIL EN omgang copy & paste

Det er begrænset hvor tit jeg ser herind, men smid en PM???

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme