/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Choker på Briggs og Straton
Fra : 73007300
Vist : 714 gange
300 point
Dato : 21-09-09 21:30

Jeg har problemer med at starte min plæneklipper med 3,5 hk Briggs og Straton, med lodret krumtap, når den er varm. Problemet er, at den starter med choker, og hvis jeg afmonterer luftfiltret, og holder chokeren åben mens jeg starter er der ingen problemer. Jeg har fået at vide, at det skulle være membranen som er defekt, men jeg har taget den ud, og den ser ikke ud til at fejle noget. Der sidder en "pind" på membranen, som går op og aktiverer chokeren. Er der nogle, som kan hjælpe mig?

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 21-09-09 22:46

har du prøvet med et nyt tændrør?

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 21-09-09 22:50

Citat
med lodret krumtap, når den er varm

OK så langt så godt

Citat
Problemet er, at den starter med choker

Lad være med det

Citat
afmonterer luftfiltret, og holder chokeren åben mens jeg starter er der ingen problemer

Citat
membranen som er defekt, men jeg har taget den ud, og den ser ikke ud til at fejle noget. Der sidder en "pind" på membranen, som går op og aktiverer chokeren.

Mener du IKKE den får gas______gennem samme, kan ikke genkende dine probs
jeg har selv en B&S som starter første gang, og eller larmer ad helvede til, har fjernet begrænsningen, så der bliver kørt GRÆS.

Ellers kan jeg KUN se en membran = / et/ 1 hul, og det er ved selve (chokeren/ extra snaps) ved opstart.

membranen JEG tænker på, SKAL DU SELV PUMPE, på/ ved karburator.
og der er et lille hul, men har aldrig hørt om en membran som SÅDAN
Det er vel ikke en motorcykel, med mikuna? karburator på,
så tror jeg den kørte GODT.

BTW, min er selvkørende og til salg for højeste bud over 100.-
den skal bare renset 'trækket' da den har stået stille et par år.

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 21-09-09 22:52

Men kan sgu smide en brugs/ ditto til samme, hvis du ikke ved hvad er for og bag.