/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
'menulink' til 'Index-boksen'.
Fra : nathat
Vist : 307 gange
100 point
Dato : 20-09-09 16:13

Hej alle (: !

Puha. Jeg er begyndt at lære PHP og CSS .. + alt det der nu hører til.

Problemet ligger i at jeg nu har lavet mit design (Se; http://Prezoy.tii.dk - ja, menuen er ikke inde i dens boks, det er jeg klar over) MEN jeg har nu siddet og kæmpet i disse dage med at få mit link (er i menuen og hedder noget så kreativt som 'link' ) til at linke over i min boks hvor der pt står 'HURRA ..... blablabla' i.

Jeg har brugt PHP INCLUDE, men ellers ikke rigtigt noget andet.. hvad er det der går galt?
Har søgt og søgt på nettet, men har ikke kunne finde noget som kunne hjælpe mig videre og nu aner jeg simpelthen ikke hvad jeg skal gøre ):

Er der nogle som har en ide til hvad jeg kan gøre?
en kode, et eller andet?

På forhånd tak :D

Kommentar
Fra : nopper

Dato : 20-09-09 16:20

Jeg har været inde på din nye hjemmeside. Jeg trykker på link og kommer ind på denne side http://prezoy.tii.dk/nyside.php. Er det ikke du vil?.

Kommentar
Fra : nathat

Dato : 20-09-09 16:27

Jo, men den åbner i et nyt vindue, hvor den skulle åbne i det samme vindue, og ligesom overtage forsidens/min blog's plads.

Kommentar
Fra : Betty Boop

Dato : 20-09-09 16:48

Hved ikke om du har set på denne side : http://www.phpuniverset.dk/

der skulle findes svar på næsten alt, jeg har desværre ikke selv fået lavet min hjemmeside om endnu

Kommentar
Fra : nathat

Dato : 20-09-09 16:56

hej igen (:
Fik en veninde til at kigge lidt på det, og nu burde det virke (:
Det gør det ihvertfald hos mig selv (;

Tak for jeres svar - vil kigge på det link du gav, Betty Boop og se om der står noget andet man kan bruge til at komme videre - og ligefrem lære noget man ikke havde regnet med (; .

Annuller spørgsmålet
Fra : nathat

Dato : 21-10-09 17:07

jeg annullere lige, da jeg selv fandt ud af det (: