/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Pletter
Fra : mose1992
Vist : 359 gange
40 point
Dato : 19-09-09 22:51

Hej, jeg er kommet i den uheldige situation at have fået noget snask fra et knækket "knæk-lys" på en rigtig dejlig skjorte. Jeg har prøvet at vaske den men der er ikke noget der lige går af.

Nogen derude der har prøvet det eller bare ved hvordan man kan få sådan noget af?

K.Hou

Kommentar
Fra : hyldeborg

Dato : 20-09-09 17:18

Når du først har vasket skjorten, er der ikke store chancer for at du kan få pletten af. Der skal pletbehandles inden vask.

Men for en anden gangs skyld, så tar' almindelig opvaskemiddel det meste. Smør opvaskemiddel på pletten, læg tøjet i en pose, bind en knude og lad det ligge i mindst 4 timer. Vask det derefter på helt almindelig vis.

Vh
hyldeborg