/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Se det er også jagt venner.
Fra : bb1
Vist : 470 gange
100 point
Dato : 19-09-09 22:36

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 20-09-09 06:31

Det er det vel--enhver sin smag.

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 20-09-09 09:28

Til Bendt Ballegård

Hvorfor henviser du nu til en film-sekvens, som anti-jægere kan bruge mod jægerne generelt, både i DK og worlwide ?
Du har jo ellers så travlt med at skose andre, der blot taler om f.eks. jagt på kassefugle og lignende. Hvor er moralen henne ?
Er du blot ude på at blive set og hørt - det er der noget der tyder på, da ikke ret mange gider svare/"tale" med dig på diverse sites.

Mvh
Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 20-09-09 12:44

Hvad er der nu galt i at videre bringe noget, der allerede er tilgængeligt på nettet??

Det anti jægerne kan bruge. Det er når andre, der kalder sig jægere beskylder nogen for at begå ulovligheder, uden at der er det mindste belæg for det. Det kan få jagtmodstanderne til at sige:
Jægerne fortæller jo selv, at de begår ulovligheder og ikke overholder hverken jagtloven eller deres egne etiske regler..

Jeg håber virkelig du forstår forskellen, for det er det nogle få ikke gør i deres iver med at finde noget at hænge mig op på. Bemærk venligst, at det er de samme få personer, der hele tiden forsøger. Hvis det havde været nye hver gang eller blot engang imellem, så var det mig, der enten ikke kunne forklare mig ordentlig eller også mig, der havde uret, men sådan er det jo ikke herinde..

TÆNK LIGE OVER DET og nyd så den flotte video for det er jagt i Canadas vildmark, som kun få oplever i deres leve tid. Selv skuddene kan ingen kritisere, begge dyr døde for et perfekt skud - jo denne video er der ingen jægere, der behøver at skamme sig over..

De med E.B.Berthelsen - det var kun noget pjat i modvægt til hans pjat med flereårige indlæg...

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 20-09-09 12:50

Jeg glemte lige din påstand om, at ingen gider svare på mine indlæg er du jo selv et levende bevis på ikke passer - du farede jo selv i blækhuset med det samme uden, at tænke dig ordentlig om

Det kunne du jo havde ladet være med, hvis du mente at det jeg skriver, kan opfattes som negativ i forholdet til jagtmodstanderne.

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 21-09-09 10:14

Til Bendt Ballegård.

"Hvad er der nu galt i at videre bringe noget, der allerede er tilgængeligt på nettet ?"
Det var helt andre toner da den uheldige riffelinstruktør fra Sønderjylland blev filmet på pürsch med den uheldige baggrund og det spidse skud - dengang var jeg m.fl. med til at "hjælpe" anti-jægerne med skyts - hvad er forskellen denne gang ?
I dit andet svar samme dag skriver du:"Du farede jo selv i blækhuset med det samme uden, at tænke dig ordentligt om."
Er du overhovedet klar over hvad du skriver ? Jeg må give andre personer ret i, at du ofte selv er skyld i dine, lad os sige, misforståelser !! Farede = Føde grise

Med venlig hilsen
Provsten1

Annuller spørgsmålet
Fra : bb1

Dato : 23-09-09 22:19

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Den endte også kun i odkløverri. Men sådan er det jo når nogle personer ikke kan holde sig til tråden