/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Fjern mig fra mailinglisten
Fra : HansJensen41
Vist : 626 gange
100 point
Dato : 19-09-09 11:24

Jeg ønsker ikke længere at modtage mails fra kandu. Vil I venligst ta mig af mailinglisten.
Hvorfor er der ikke et link til "fjern mig fra mailinglisten".

Venlig hilsen
HansJ

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-09-09 11:32

Du kan i din profil redigere

"Ønsker e-mails
Her har du mulighed for at slå alle e-mails fra, dvs. du vil ikke modtage flere e-mails fra Kandu.dk. Dette er pratisk hvis du skal ud at rejse i en periode og ikke ønsker at kommer hjem til et hav af e-mails.

[ ] Ja tak, jeg ønsker at modtage alle mine e-mails

Der fjerner du fluebenet i "Ja tak, jeg ønsker at modtage alle mine e-mails"

Så for du ikke flere mails fra kandu.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-09-09 11:33

Så får du ikke flere mails fra kandu.

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 19-09-09 12:22

Og så kan du tilføje kandu til uønsket mail

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-09-09 16:58

Det gør du her:
http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=101874
og så > rediger profil
Her skal du fjerne V
[ ] Ja tak, jeg ønsker at modtage alle mine e-mails
Og tryk på send - så Kandu kan huske det.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-09-09 19:19

Måske er det alligevel lykkedes for HJ 42 at koble mails fra.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-09-09 19:29

Det er nu HansJensen41 der stiller spørgsmålet.

Hans Jensen du klikker på dit eget profilnavn, så kan du redigere, som jeg tidligere skrev.

Jeg glemte bare at skrive at du skulle huske at trykke på send, men det opdagede Eyvind.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-09-09 19:42

Nåe ja 41 eller 42 - der er ikke så stor forskel.

Denne går til Hj (i fyrrerne) og direkte til profilen...............altså kun når det er HJ som trykker.
(Den slags ved vi som har flere profiler)

Det med at send manglede, opdagede jeg ikke men ville bare gøre det lidt nemt for HJ.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-09-09 15:28

Eyvind

Ved du så også om man bliver fri for mails til sit eget spørgsmål, hvis fluebenet fjernes, når man redigerer i sin profil ??? Det er jo ikke muligt at fjerne det på selve siden, hvor spørgsmålet er oprettet.

Hvis det sker, så er det da lidt dumt ikke at afslutte spørgsmålet accepter/annuller før fluebenet fjernes.

Citat
(Den slags ved vi som har flere profiler)

Der kan jeg jo ikke være med og ønsker det heller ikke

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-09-09 21:32

Ok Ans - det vil jeg teste, ved at oprette et spørgsmål og så fraskrive mig at få mails.

Opret spørgsmål i smalltalk.
Fraskrive mails.
Besøge spørgsmålet fra en anden profil.
Se om der kommer mails til spørgsmålet.
Fraskrive mails fra den anden profil.
Der afsluttes med at annullere spørgsmålet.