/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
kobling
Fra : emiliaKanDet
Vist : 335 gange
40 point
Dato : 19-09-09 07:45

hvordan får man møtriken af koblingknasten.

Kommentar
Fra : emiliaKanDet

Dato : 19-09-09 07:49

det er en yamaha 4g

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 19-09-09 15:54

Øhh jeg mener at kunne huske ca. 33 år tilbage i tiden, emn er det ikke links geving.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 19-09-09 15:55

Og den letteste måde du kan gøre det på er ved at bruge en luft/luftskraldenøgle. Ellers er den ikke let at holde

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 19-09-09 19:44

JEG HAR ALTID BRUGT AT SÆTTE EN MEGET STOR SKRUE-TRÆKKER
mellem svinghjulet og ET STÆRKT holdepunkt ved anker pladen,
for der efter at give møtrikken på hjulet, et kraftigt slag med en hammer.

Og møtrikken er løs________husk at banke den rigtige vej

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 19-09-09 19:46

Citat
give møtrikken på hjulet, et kraftigt slag med en hammer.

MED EN DERTIL INDRETTET OG PASSENDE NØGLE___
VIRKER DET IKKE FØRSTE GANG, SÅ LAD VÆRE MED AT GENTAGE, da den sidder for godt fast.

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 19-09-09 19:59

Ellers kan du lave en ( svinghjuls aftrækker/ holder) der holder svinghjulet fast
i gamle dage, brugte man en læder rem på en pind, som lå over hjulet, og låste sig selv, ellers kan du sikker købe diverse, hos thansen eller nyborg / scooterbutikker.