/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Rustfrit stål udskåret med las
Fra : vi
Vist : 597 gange
100 point
Dato : 18-09-09 23:32

Hej
Jeg hygger mig lidt for tiden med at lave hydrogen generatorer (brint ud fra vand)
Dertil vil jeg nu afprøve en anden model fundet på nettet, dog skal jeg bruge rustfrit stål plader udskåret 99% ens med huller og uden hjørner. Dertil vil det nok være bedst at få det gjort af en laser skære. Men hvor gør man den slags henne? Skal ”kun” bruge 25 plader af 200mm x 200mm i rustfrit stål. Pladetykkelse 2mm.

Så skal jeg bruge 3stk plexiglas i en tykkelse af 10-12mm 300mm x 300mm..

Hvor får man dog den slags gjort henne? Og hvad ville i gætte prisen ville være?

Har været meget rundt (9 forskellige steder i dag), men der er ikke mange der laver den slags eller laver i så ”lille” en bestilling..

Og ja tak, har også prøvet at google, men uden held..

Jeg bor i Ballerup nær København.
nschroder@hotmail.com

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-09-09 00:28

Dette kunne nemt været ordnet her i det jyske. Alternativt skulle i måske spørge på plasma-skåret. Det er billigere.

Umiddelbart tror jeg Øland snildt kunne fikse dette.Spørg boy'serne i Rødovre.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-09-09 00:29

Snakker vi deluxe præcisionsarbejde ville jeg bruge Gybo Rustfri Ståldesign (Jylland)

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 19-09-09 07:30

Carnitec i Støvring (ved Aalborg) kan klare den sag, og de har "grejerne" til at gøre det med.
Jeg er ikke 100% sikker, men mener at de skærer tyndplader med vand.

MVH

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 19-09-09 08:21

Hosta i Hjallerup klarer det problem

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 19-09-09 08:22
Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 19-09-09 13:28

http://www.vbmetal.dk/

Ligger mellem Værløse og Ballerup

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 19-09-09 14:00

Du kan også prøve Nordisk Stålboks, Ellekær 5 i Herlev.

Jes

Kommentar
Fra : vi

Dato : 20-09-09 03:15

Tak de herre..
Jeg kan også google opgaven.. Men har fået 6 afslag.. Så søgte nogle som kunne sende mig et bestemt sted hen eller kender/er den som kan hjælpe..

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 20-09-09 15:44

alle kan hjælpe, det er bare prisen der afgør.
De fleste er nok ikke interesserede i enkeltopgaver,
bestil 10.000 så løser det sig.

Annuller spørgsmålet
Fra : vi

Dato : 21-09-09 18:36

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar og dem der er kommet kan jeg også google mig til..

Har fundet en person som vil hjælpe og kan hjælpe..

Takker for jeres opmærksomhed..