/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Hmmm- Konkurence snyd
Fra : CCjunior
Vist : 645 gange
50 point
Dato : 18-09-09 21:32

Har lige fået mail fra tips tjenesten

Den heldige vinder af en temmelig
lækker Ferrari-PC var ....

Nogen har PC-kørekort, men Lars Anders Vinther i Odder har nøglerne til en Ferrari-PC. Den er lynhurtig og virkelig lækker.
Alene lyden, når man åbner den, gør os misundelige.

For sjov prøvede jeg at finde ham på krak hos oplysningen. Men intet resultat.
Så tænkte jeg han måske boede hjemme, så jeg søgte på Vinther. Men heller ikke noget resultat.

Mon Danske spil snyder eller er det bare et tilfælde

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-09-09 21:57

Pas på. Pt har der lige været rundsendt en mail fra DHL der ligeledes indeholdt et eller andet "grimt". Afsender adressen var god nok. Men indehold mv og især det vedhæftede var ikke rart.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 18-09-09 22:14

Du kan heller ikke finde mig på Krak, eller andre steder på nettets oplysningstjenester, men jeg eksisterer skam

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 19-09-09 07:48

Citat
Du kan heller ikke finde mig på Krak, eller andre steder på nettets oplysningstjenester, men jeg eksisterer skam

Næ..... jeg eksisterer skam også, selvom jeg ikke "findes" nogle steder. SKØNT, at kunne være i fred for nysgerrige medborgere!

Prøv at henvende dig til danske spil, så du kan få opklaret om det er snyd eller ej....
Men det tror jeg næppe, at det er.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 19-09-09 08:02

Måske er det bare en gammel mail, det er da nogle år siden det hed tipstjenesten