/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Samsung installere Dansk Menü
Fra : jesper.s
Vist : 626 gange
100 point
Dato : 18-09-09 15:28

Hej.

Jeg er i Alanya i Tyrkiet og har købt en Samsung E1310S, til kun at bruge når vi er hernede, da det er dyrt med Dansk sim-kort. Har købt og registreret den hos Türkcell. Nu er mit spørgsmål om jeg kan få installeret Dansk menü i den. Har prøvet på Samsungs hjemmeside uden at blive klogere.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 18-09-09 16:01

Det kan du godt, men du skal nok regne med at betale for det, og den skal omkring et værksted der kan skifte hele firmwaren

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 18-09-09 17:57

Glem alt om dansk, når du køber en telefon sådan et sted.

hawaii7

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 18-09-09 18:15

hawaii
Lad være med at udtale dig om noget du ikke ved noget om, elvfølgelig kan den laves om til dansk software

Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 19-09-09 07:01

Hawaii hvad fanden mener du med sådan et sted, tror du er et u-land. De er sgu mere forud med teknologi her i Alanya end hjemme.