/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Automatisk Sync iphone og Mac
Fra : Marzec
Vist : 1025 gange
25 point
Dato : 18-09-09 14:28

Er der nogen der ved om man kan sætte sin iPhone og Mac kalendere (iCal) til at sykronisere automatisk, altså uden at forbinde med ledning, men via bluetooth og desuden uden at bede den om det??

Kommentar
Fra : Betty Boop

Dato : 18-09-09 14:38

Med en mobilme konto bliver min ical opdateret automatisk ihvertfald mellem iphone og kontoen, på min mac skal jeg selv sørge for at den bliver opdateret ( kan sikker blive indstildet til at gøre det automatisk )

Kommentar
Fra : Betty Boop

Dato : 18-09-09 14:39

Det kan jeg indstille til at gøre automatisk eller på flere forskellige indstillinger eks hver time

Kommentar
Fra : Marzec

Dato : 19-09-09 10:35

Er det så stadig kun med mobile mé eller er det også muligt uden. Og hvis det er, hvor kan jeg så ændre instillingerne henne?

Accepteret svar
Fra : kipros

Modtaget 25 point
Dato : 19-09-09 10:59

Det er ikke muligt uden MobileMe. Bluetooth kan bruges til at dele telefonens internetforbindelse, når du er på farten med computeren. Men ikke til synkronisering.

Med venlig hilsen
Jens Rasmussen

Godkendelse af svar
Fra : Marzec

Dato : 19-09-09 16:27

Tak for svaret kipros.