/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Youtube på Facebook
Fra : clou
Vist : 946 gange
123 point
Dato : 18-09-09 10:56

Kære alle Kandu'ere

Mon ikke der sidder en af Jer derude der kan hjælpe mig med en forklaring på, hvordan jeg lægger en fil fra Youtube ind på min Facebook?

Jeg er kørt helt fast

På forhånd tak for hjælpen

Clou

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 18-09-09 11:30

Du skal først ha’ youtube filen / videoen til at ligge på din egen PC.
Fx med et ’ youtube-downloader' program,

på facebook,.. i den midterste rubrik hvor du tilføjer tekst, billeder osv.(Attach)
skal du ha’ fat i symbolet ’Video’,.. når du klikker på det,
kommer der 2 rubrikker,.. klik på ’Upload video from your drive’

nu kommer rubrikken ’gennemse’
klik på ’gennemse’ og find filen / videoen på din egen PC. (højest 100 MB / 2 min.)
fx under video, musik,.. eller hvor den er ’gemt’

klik på din fil / video,... så uploader den automatisk.

Kommentar
Fra : myg

Dato : 18-09-09 11:39

Ja, jeg klikker nu bare på URL (ovre til højre) ved den UTube fil jeg vil have.
Kopierer URL adressen og sætter den ind i Facebook under link.
Så virker det her.

Accepteret svar
Fra : thomas2610

Modtaget 123 point
Dato : 18-09-09 12:45

Du kan også klikke på "facebook" under Share på Youtube, så sker det helt af sig selv.

Godkendelse af svar
Fra : clou

Dato : 18-09-09 13:00

Tak for svaret thomas2610. Så nemt - undrer mig selv over, hvorfor jeg ikke selv så det noget før - selv mod mig kæmper guderne forgæves

Clou