/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Final Cut Express 4.0.1
Fra : Sandvad261
Vist : 422 gange
100 point
Dato : 17-09-09 22:22

Det er nu ved at være et stykke tid siden at jeg har brugt min gode gamle MAC til at redigere film på, og jeg sidder her med, et for jer lille problem, men for mig, et ret stort.
Jeg skal ha' gjort baggrunden transparent/ gennemsigtig, jeg har et logo som billede liggende på tidslinien, og skal ha' fjernet baggrunden, hvordan gør jeg det, er der nogle bestemte farver der bruges til det. ?????

Hej

Kommentar
Fra : kipros

Dato : 18-09-09 08:57

Der findes et glimrende værktøj ved navn GraphicConverter, som du kan finde på macupdate. Det er gratis, men meget værdifuldt, og det er oversat til dansk. Det kan meget mere end hvad du her spørger efter, men det kan du lege med en anden god gang.

Med venlig hilsen
Jens Rasmussen

Annuller spørgsmålet
Fra : Sandvad261

Dato : 08-10-09 22:30

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Men jeg er kommet frem til, at man skal bruge en grøn eller blå farve som baggrund, så kører det bare.