/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
bærbar
Fra : sweety101
Vist : 381 gange
120 point
Dato : 16-09-09 21:43

Hej,

Jeg skal bruge en bærbar i forbindelse med min studie.

Jeg er udkig efter en billig bærbar, og en man også kan bruge til bare hygge(spil, høre music, se video mm. )

Er der nogen der kan anbefalde en?

Kommentar
Fra : JegCain

Dato : 16-09-09 22:25

En billig det kan da godt gå hen og blive svært med alt det du skal bruge den til

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-09-09 09:45

Spil er et vidt begreb.
Men ellers vil du nok skulle bruge ca. 4000 kr.

Kommentar
Fra : sweety101

Dato : 17-09-09 09:58

men det vigtigste er nok studie:)
Med spil mener jeg sådan nogle små spil eksempelvis dem man kan spille på facebook osv.
4000kr, synes jeg det lige er overkanten, Er der ikke nogle billgere som i kende ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-09-09 11:52

Jo - køb en brugt....

Ellers må du droppe "spilleriet" og købe en "mini"

et eksempel
http://herashop.dk/product.asp?product=1024

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 17-09-09 19:12

køb en af de små mini pcer der er vild gode kender en der har en den kan køre wow uden at lag ret meget kun når der er meget der bevægelser sig så sådan en ville være perfekt ellers som "refi "siger en billig brugt

Kommentar
Fra : sweety101

Dato : 17-09-09 23:13

Jeg dropper spillet :)
og hopper over til mini, det vil også være let for mig så jheg ikke skal bærer en tung:)