/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
MSN messenger log på
Fra : Dipsey
Vist : 445 gange
50 point
Dato : 16-09-09 18:46

Jeg har haft problemer med MSN i flere måneder og idag ville den ikke logge på før jeg opdaterede min lidt ældre version. Det kunne den så IKKE, så afinstallerede hele lortet (som jeg også har gjort før) og ville installere igen. Det kunne den kun hvis det er den nyeste, så det gjorde jeg. Nu er den installeret, men vil ikke logge på, den siger tjenesten er midlertidig utilgængelig, hvad gør jeg her?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-09-09 20:29

Citat
hvad gør jeg her?

Stiller spørgsmålet i rette kategori

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 16-09-09 23:56

da du har stille spøgsmålet i investering må svaret vel blive: du køber en ny computer

men du kunne jo også lige checke at dit ur i computeren går rigtigt, dvs. rigtig dato måned og år og et klokkeslet der passer, ellers kommer du ikke på messenger

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 17-09-09 10:28

Ubesvarede 3
- Besvarede 23
- Annullerede 23
- Slettede 0
Ialt 49

jeg tror du har annuleret alt ang. messinger som du har i dine spørgsmål.
Medlem siden 2004
pøj-pøj
vvdriver

Annuller spørgsmålet
Fra : Dipsey

Dato : 11-11-09 13:59

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål