/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Kort med indtalt hilsen
Fra : CarstenGP
Vist : 2131 gange
100 point
Dato : 15-09-09 17:46

Jeg har på et tidspunkt set et fødselsdagskort, hvor der var indtalt en personlig hilsen, som så blev afspillet, da fødselaren åbnede kortet.

Skulle nogen vide, hvor sådan et kort kan købes?

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 15-09-09 18:01
Kommentar
Fra : ferik

Dato : 15-09-09 18:05
Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 15-09-09 18:06

He he - jeg tror i misforstod mig lidt... jeg mener et fysisk kort...

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 15-09-09 18:08

http://www.acapela.tv/index.html
jeg tænkte mest på denne, men kunne ikke lige finde den

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 100 point
Dato : 15-09-09 18:47

Jeg tror at CarstenGP søger et fødselsdagskort i papir.

Det er et folde-ud kort, som dem man kan købe de fleste steder, der bliver spillet f.eks. "Happy Birthday" når det bliver åbnet.

Jeg har også set et sådan kort, som CarstenGP efterlyser. Der sidder et stykke tape/strip, som skal fjernes, så bliver "mikrofonen" aktiveret, derefter kan indtales/synges en hilsen.

Har du prøvet at forhøre dig i de større boghandlere, som også sælger fødselsdagskort ??

Hvis de ikke har det kort, kan de muligvis henvise dig til det rette sted

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 15-09-09 19:25

Hej Ans, du har helt ret i beskrivelsen...

Jeg har desværre bare ikke rigtig tid til at surfe i forretninger, da jeg først er hjemme fra arbejde en halv time før spisetid, så det ville være kanon hvis nogen lige viste, hvor de solgte disse.
Mange gange kan man jo også finde den slags på nettet (som kan sendes)

Men tak for den fine beskrivelse... Kommer der ingen konkret løsning, får du pointene.

Godkendelse af svar
Fra : CarstenGP

Dato : 16-09-09 18:06

Tak for svaret ans.