/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
nedlukning af side via taster
Fra : Asus1Kan
Vist : 449 gange
100 point
Dato : 15-09-09 15:20

Hej. for et stykke tid siden, var der en her på Kandu som fortalte, at man kan trykke på en eller to taster, hvis man vil lukke en side, dette kan være nyttigt, hvis siden har forskuppet sig, så den røde luknedfirkant ikke er at se. jeg kan desværre ikke selv huske hvordan det var, hvis en her kan huske hvordan, vil det være rart.

Accepteret svar
Fra : scootergrisen

Modtaget 110 point
Dato : 15-09-09 15:25

ALT+MELLEMRUM ?
også
i = minimer
m = maksimer
g = gendan

er det det du mener ?
eller ALT+F4 = lukke program

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 15-09-09 16:42

At lukke en side: venstre ctrl + F4

Mvh H

Godkendelse af svar
Fra : Asus1Kan

Dato : 15-09-09 17:26

Tak for svaret scootergrisen. Begge svar er rigtige, men du var først. derfor accept til dig.