/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Timberman eller ?
Fra : lykke1
Vist : 633 gange
23 point
Dato : 14-09-09 20:09

Skal vælge nyt gulv til hele huset, og har to forskellige tilbud at vælge i mellem:
Timberman Prime 22 mm - 375,-/m2 eller
22 mm gulv produceret i Slovenien - 320,-/m2

Hvad skal jeg vælge ??

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 14-09-09 20:28

lykke1

helt klart Timbermann, syntes jeg, har lagt ca 3000 m2 af det uden e store udsving i fer og not hvorimod de østeuropæiske har for vane at variere lidt i fer tykkelsen, men husk det er min erfaring og blot et velmende råd. Hvis du køber hos Tæppeland er de normalt til at handle med angående prisen.

Per

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 14-09-09 20:46

Jeg siger det samme som bibsamie

Kommentar
Fra : Sindt01

Dato : 14-09-09 21:40

Timberman bliver produceret i østen. Og vi skal jo ikke glemme at træ suger fugt. Dette kunne jo være årsagen til at der er forskel i tykkelsen. Husk inden du ligger dit nye gulv, så skal det have lagt i rummet i nogle dage inden du ligger det.