/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
myggestik
Fra : pabloj
Vist : 1321 gange
60 point
Dato : 17-04-03 17:51

Jeg har fået mange myggestik, der klør forfærdeligt. Jeg har smurt med mepyramin, men det hjælper ikke, er der nogen der har en mirakelkur mod det?
pabloj

Accepteret svar
Fra : markdkk

Modtaget 70 point
Dato : 17-04-03 17:57

smør noget eddike på dem

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 17-04-03 18:41

Hej,
Eddike er fint, citronsaft (en halv citron gnides) gør samme trick. Svien vil du dog ikke ungå hvis du har kløet hul.

Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : mango

Dato : 17-04-03 18:46

teatree olie er også godt
venligst
Mango

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 17-04-03 23:44

Tak.
Jeg har nu prøvet eddike og citron, det lettede det meget.
Jeg accepterer eddiken som svar,den virkede og kom først
Pabloj

Godkendelse af svar
Fra : pabloj

Dato : 17-04-03 23:45

Tak for svaret markdkk.

Kommentar
Fra : sacha

Dato : 18-04-03 00:33

Et godt homøoptisk middel er Biron fra Allergica, det er også effektivt hvis man hæver meget, derudover virker det som om det efter en kur gør en utiltrækkende for de stikkende bæster. Et andet godt middel mod insektstik og solskoldninger er Calendeel C-gel fra Heel/Biovita, det er nærmest en slags homøopatisk lidokain salve.

Med venlig hilsen
Sacha

Kommentar
Fra : markdkk

Dato : 18-04-03 18:45

selv tak pabloj
håber det hjalp..

god påske
mvh mark......................

Kommentar
Fra : willlliam

Dato : 05-06-03 15:33

Klorin skulle være meget kløestillende, men kun en lille klat på køkkenrulle