/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
tdc HD BOX
Fra : nilsen
Vist : 506 gange
300 point
Dato : 13-09-09 11:26

GM
Jeg har installeret tdc tv.
Er det noen her som ved hvem som har produsert hd boxen, og evt. type (prod.no)
Det står intet på boxen og heller ikke på fjernkontrollen.
Videre om tdc leverer flere forskellige boxe til mottagelse af tv.
mvh
Nilsen

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 13-09-09 11:39

Der står kun TDC på boxen. Tekniker som har intsalleret vores HD box sagde at TDC køber boxen uden mærk eller navn og skriver jeres navn (TDC) på boxen. Så du kan desvære ikke find model nummer til boxen.
mvh
pk2dk99

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 13-09-09 19:29

Hej. Det er sandsynligvis en Samsung. Er den med harddisk? Prøv at gå til TDC/Yuosee hjemmeside og find Samsung boxen de lejer ud. Det må være den

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 14-09-09 18:05

Lidt mere om den boks jeg har fra TDC/YouSee:

Samsung SMT-H3126

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 14-09-09 18:18

En gang til og så med et link:

http://www.afoshs.dk/misc/vejlHD_HDD.pdf

Håber det er det du søger?