/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Ændre e-mail på kandu
Fra : faldsled
Vist : 427 gange
200 point
Dato : 13-09-09 06:14

Hvordan Ændre jeg min e-mail på kandu, jeg har prøvet flere gange at ændre den i min profil, jeg far sendt dem mail, men intet sker...
mvh Birthe
faldsled@privat.dk

Kommentar
Fra : f.larsen

Dato : 13-09-09 06:47

Du får en mail på din "gamle" mail-adresse, hvor du skal bekræfte, at du vil ændre mail-adresse.
Før du har bekræftet ved at klikke på linket i mailen sker der ingen ændring.

Mvh f.larsen

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 13-09-09 09:04

Jeg har selv ændret min e-mail.

Det gjorde ved at gå ind i: Vis din profil - Rediger profil.

Der kan man ændre e-mail adr. Det virker.