/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tillykke til klaudi
Fra : klaudi_LVII
Vist : 686 gange
100 point
Dato : 12-09-09 11:25

Tillykke med dagen

Tjae, når der ikke er andre der vil sige tillykke må jeg jo selv gøre det

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-09-09 11:26

1000 tak, det da alt for meget

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-09-09 11:38

Jammen, det er da godt, at du har styr på fødselsdagslisten, Klaudi

TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN, kLAUDI

Her i området har du været søøj, do

Håber du får en dejlig dag!

Hanne

Kommentar
Fra : webm

Dato : 12-09-09 11:45

TILLYKKE

Nej, der kommer jo ikke så mange E-mails efter vores "gode ven" vist efterhånden er blevet blacklistet helt ude af Kandu...

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 12-09-09 11:48

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 12-09-09 11:48

UPS fik da vist lige trykket på den forkerte tast.....tillykke med dagen

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 12-09-09 11:53

klaudi med føs´dagen , håber du får en dejlig dag du har givet os et fantastisk vejr , solen står højt på himlen ....fantastisk vejr i september

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 12-09-09 12:05

Jammen klaudi da.
med dagen
Højris

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-09-09 12:15

Jamen hvis jeg havde vidst at det var din fødselsdag, så havde jeg da lavet tråden.

STORT TILLYKKE MED DAGEN

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-09-09 12:23

Hjertelig tillykke med føs'dagen

Jeg var slet ikke kommet så langt idagens tekst, ellers ville jeg da godt have oprettet en tråd til dig

(her er det altså overskyet, bare så du ikke bliver alt for selvglad)

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-09-09 12:25

Takker mange gange, her er det lidt blandet, sol og skyer, midtsjælland

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 12-09-09 13:15

også fra os,
Modersvilje

Kommentar
Fra : webm

Dato : 12-09-09 13:27

her bliver det nu efterhånden også lidt lusket og overskyet - men der kan jo selvfølgelig være andre der har fødselsdag i dag...

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 12-09-09 13:32

Citat
her bliver det nu efterhånden også lidt lusket og overskyet - men der kan jo selvfølgelig være andre der har fødselsdag i dag...

Ja jeg kan jo ikke have været så god/dårlig alene

Lige nu skinner

Kommentar
Fra : webx

Dato : 12-09-09 13:49

Te Løk´ me a dav Klaudi.

Hvem er den gode ven I sårn´snakker om?

webx

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-09-09 13:55

godt du selv kom på ideen det er jo dig som sædvanligvis gratulerer os andre, så det kan jo lige smutte at du selv har fødselsdag en gang om året
STORT tillykke med dagen selvfølgelig har du valgt en solskinsdag til fødselsdag jeg håber du får en god dag med familie og venner

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 12-09-09 19:34

Hej Klaudi - stort tillykke med dagen, håber den har været rigtig go´

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 12-09-09 20:27

Hilsen fra Smokei

Godkendelse af svar
Fra : klaudi_LVII

Dato : 13-09-09 08:02

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-09-09 08:03

Velbekommen og tak til alle