/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Arkivalieronline - nede?
Fra : Bille1948
Vist : 887 gange
100 point
Dato : 11-09-09 18:50

Er AO nede eller er den helt død?

Jeg får en "Siden kan ikke vises - fejl.

Ole P. Bielefeldt
www.familytreemaker.dk

Accepteret svar
Fra : LisBJensen

Modtaget 110 point
Dato : 11-09-09 18:56

Tjah - jeg troede bare det var hos mig - men det er da rart at have lidelsesfæller.
Håber ikke det skal vare hele weekenden - men blot er fordi de skal have lagt mere på til os hungrende forskere.

Lis

Kommentar
Fra : Finn_Kyhn

Dato : 11-09-09 20:24

Den er også død på sydfyn - så vil jeg gå tidligt i seng for en gangs skyld.

God weekend

Kommentar
Fra : gywerd

Dato : 11-09-09 23:18

Tja... Databasen har jo været nede før... Så hvorfor ikke hele siden? Og selvfølgelig til en weekend... Fejlen rettes jo så sikkert mandag formiddag...

Kommentar
Fra : f.larsen

Dato : 12-09-09 11:55

Her søndag middag er den stadig nede.
Har lige prøvet at trace til den, men jeg når kun i nærheden.

Det lader til a være et længere nedbrud.

Mvh f.larsen

Kommentar
Fra : f.larsen

Dato : 12-09-09 12:54

Jeg er åbenbart ikke helt vågen. hos mig er det stadig "kun" lørdag.

/f.larsen

Godkendelse af svar
Fra : Bille1948

Dato : 12-09-09 15:12

Tak for svaret LisBJensen.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 12-09-09 16:20

I kan ikke forvente, at systemet er oppe og køre i weekenden. Statens Arkiver har ingen overvågning på deres systemer, så de finder evt. først ud af det på mandag.
Evt. skal I skrive til dem via WWW.SA.DK - mail-adr: mailbox@ra.sa.dk