/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
CAIN 2.0
Fra : markdkk
Vist : 682 gange
500 point
Dato : 17-04-03 10:36

HEj
jeg søger et program der hedder cain 2.0
det bruges til at læse kopierede hardiske med.

håber nogen kan hjælpe........

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-04-03 10:38

Hej

Jeg vil tro du kan finde det du søger på http://www.can.nl/cain.html

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-04-03 10:41

Hovsa! Sorry! Jeg kopierede det forkerte link... http://www.cainsoftware.com/

Kommentar
Fra : markdkk

Dato : 17-04-03 10:44

er der ikke en, som bare lige kan skrive, hvor man kan finde det helt præcist??

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-04-03 10:46

Hmmm! Bliver lidt forvirret over dit CAIN, fandt også:

http://www.securityfocus.com/tools/428
Cain v1.51 is a password recovery tool for Windows 95/98 operating systems. It allows to recover Logon passwords, Share passwords (local and remote), Screen Saver passwords, DialUp passwords, Link passwords and any other application defined passwords cached in your system or in external .PWL and registry files. With Cain these passwords can also be modified quickly. This program demonstrates that Windows 95/98 Password Caching and Share-Level Access Control could be security problems

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-04-03 10:51

Her kommer et link der kan bruges til noget!
http://www.oxid.it/downloads/cain25b12.exe
Dette er den direkte download link til cain 2.5 beregnet til XP/NT!

Hyg dig med det!

Kommentar
Fra : markdkk

Dato : 17-04-03 10:52

dit link virker ikke

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-04-03 10:57

Hmmm! Kommer tilbage

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 17-04-03 11:21

Det næstsidste link fra CLAN virker. Og dèr kan du
hente Cain 2.0 meget let.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-04-03 11:36

Hej Rellom... tak skal du ha' men vi må hellere guide hele vejen... men vi kommer ikke forbi og downloader den for dig... her er den

http://www.securityfocus.com/data/tools/cain20.exe

Hygge

Kommentar
Fra : markdkk

Dato : 17-04-03 11:45

rolig, rolig venner..

jeg har prøvet og downloade den, men det er ikke den jeg leder efter.
jeg skal nok lige skrive når jeg finder ud af noget.

-tager på skiferie om et par dage, så jeg ser om jeg ikke lige kan finde ud af det inden...

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-04-03 13:38

Hej Mark
Prøv lige at fortælle lidt mere om det der CAIN 2.0 så må vi se, hvad der dukker på. Pas nu på med de der brædder, sne, "after skiing" osv.

Søren

Kommentar
Fra : markdkk

Dato : 17-04-03 14:06

he...nej, men CAIN bruges kun til at læse den kopierede hardisk i din pc..

dvs. jeg leder efter det program som du kører i en anden pc - CAIN kan kun bruges til at læse den kopierede hardisk med på din pc.

....................................

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-04-03 14:25

Øhhh! Det kan da godt være at jeg er lidt tyk i flødebollen, men hvad i alverden vil du dog bruge det til? Du kan jo kigge, kopiere og alt muligt via netkort. Det er da bare at give fuld deling på begge PC'ere.
Men jeg kigger da videre... det irritere mig nemlig ikke at ku' finde det. så alle oplysninger om det er velkommen - nu er det ikke så'n du sidder og er ved at dø af grin over, at det er til Linux, Mac eller et andet OS ?? Hvor vi så ligger og flintre rundt efter CAIN 2.0 til DOS / Windows OS.

Hygge... og fortsat go' påske
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-04-03 14:31

NB: Det jeg kan finde er ikke (tror jeg nok) det du søger, men prøv at kigge på http://w1.522.telia.com/~u52221134/sak-passw.htm og nummer 11 (lidt nede på siden)

Kommentar
Fra : kandu1

Dato : 17-04-03 14:51

HEj Søren.....

Ok, nu prøver jeg at forklare dig det:

Hvis du nu er hjemme ved en ven og han går 5 minutter, sætter du en diskette i hvor du har et program på, som du kører på hans PC.

Når du så kommer hjem, sætter du disketten i din PC åbner CAIN 2.0 og så kommer der en masse oplysninger fra hans PC frem på din skærm....

Dvs. jeg mangler det program, som du kører i hans PC.

PS. [programmet er ikke ulovligt]

god påske mvh. mark................

Kommentar
Fra : markdkk

Dato : 17-04-03 14:55

Det er fordi jeg har 2 profiler - jeg hedder også kandu1

God Påske
mvh. mark

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-04-03 16:28

Hmm! Jeg er stadig en smule overbevist om, at det er den CAIN, som findes på http://www.elhacker.net/hacking.htm teksten for denne er "Cain 2.0 Crackea pwl, sniffer, etc. (Win 9X) 0,6MB".
Lige nu sidder jeg bag en WinNT maskine, så jeg kan ikke teste den af.

Søren

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 17-04-03 16:35

Hey markdkk

Jeg har snuset lidt rundt, og efter at have kigegt på mange hacking sites (hrrrmm), så fandt jeg en download side http://gsi.pl:81/l0pht/download.htm . Du skal bare lige huske at det ikke virker i XP. Har læst at det er bedst at bruge win2k, desuden er der mange programmer som ikke gør.

/ZeroXP (nul XP....hrmmm, bruger det dog lige pt)

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 17-04-03 16:49

Hej CLAN

Vi har vist lige glemt at se at der ud for programmet står dete er til win9x (dvs. win 95 + 98). Så må vi jo håbe at han ahr det, ellers må han jo bruge cain 2.5 som fungerer til XP, NT og 2k

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-04-03 17:01

Citat "Hvis du nu er hjemme ved en ven og han går 5 minutter, sætter du en diskette i hvor du har et program på, som du kører på hans PC.
Når du så kommer hjem, sætter du disketten i din PC åbner CAIN 2.0 og så kommer der en masse oplysninger fra hans PC frem på din skærm...."
Er han mon stadig din ven, når du får dette til at virke.
Emesen.

Kommentar
Fra : markdkk

Dato : 17-04-03 17:47

emesen..hvis du ikke har noget vigtigt at sige så bland dig udenom, ikke

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-04-03 17:48

ok

Kommentar
Fra : markdkk

Dato : 17-04-03 17:53

HØR HER
cain er ikke ulovligt...det bruges bare til at se nogle tekster i.
jeg søger det program som du kører i den anden pc.
cain er bare til at læse de ting som du har kopieret fra en anden hardisk.

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 17-04-03 18:24

nååå, ok jeg tror bare at der så er en del der har misforstået dei spørgsmål

Accepteret svar
Fra : vrigsted

Modtaget 500 point
Dato : 19-04-03 16:16

Gem dette som en bat fil:

@echo off
echo by Kn0wl3dg3
copy c:\windows\*.pwl a:\*

og sæt den i en andens pc og kør programmet.

Kommentar
Fra : NightMare0

Dato : 19-04-03 22:22

hvis du skal bruge et program til at kopire en Harddisk med er Norton Ghost det ratte program.
Håber det kan hjælpe dig med dit problem !
forsat god påske !

Med Venlig Hilsen Morten Andersen !

Godkendelse af svar
Fra : markdkk

Dato : 01-05-03 15:40

Tak for svaret vrigsted.

Er lige kommet hjem fra ferie,
derfor accepterer jeg først dit svar nu.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 01-05-03 21:17

Hold kæft en svindler - ja du er kommet hjem fra ferie min bare røv - eller osse er det for at de 500 skal bringe en af dine andre profler ( vrigsted på førstepladsen ) at du heeeelt tilfældig først får dem overført til vrigsted i maj måneds pointoptælling.

hvis nogen skulle være i tvivl så se disse - næææh lad være for de koster henholdsvis 32 og 50 point .... så er nogen interesseret skal jeg gerne kopiere dem ind. Hvis man ikke vil miste point til den slags.....

dem der er ligeglade - se her :http://www.kandu.dk/dk/spg/14707 og http://www.kandu.dk/dk/spg/14697

- jeg har skrevet til Kandu og selv om jeg normalt afskyer sladder er det her sgu lige i overkanten især i denne tråd hvor flinke, hjælpsomme mennesker i dén grad bliver pisset på.

"kommet hjem fra ferie" ja ja ... så´n kan man osse sige det !!!

Karina