/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hvem har mest bly i hovedet ?
Fra : habibiPro
Vist : 964 gange
25 point
Dato : 10-09-09 08:10

Bette Bent, har med alt tydelighed bevist hvem der har mest bly i hovedet.
Bent er stort set nok ligeglad om der er nogle der bruger blyhagl, det fremgår nu det er hævn han hulker efter, ved han skriver han har opnået hvad han vil ved at hænge disse personer ud. Han har selv ydeligere fortalt at vi kan købe blyhagl i andre nabolande
Nu vil han så skrive en historie til politimesteren på Fyn, hvad så med den anden tidligere hovedbestyrelses medlem, du har beskyldt for også at bruge blyhagl. Husk det er en alvorlig påstand du er fremkommet med???
Det er ikke godtnok bette Bent, du lovede her på siden, at komme med navns nævnelse, du er vel da ikke ved at skide i bukserne.
Med du vil skrive til politimesteren, er vel samme løgnhistorie som du fremkom med om, du var truet på livet , hvor du anmeldte til din egen politimester, som stille og roligt er gledet ud i sandet.
Tænk ! en politimester der dropper så alvorlig en sag anmeldt af så højtstående personlighed, som faktisk har krav på politibeskyttelse.
Det der nager dig, er at der er et par personer der var med at smide dig på porten fra DLS, her havde du nok håbet på en betydningsfuld post, da du allerede på dette tidspunkt ikke bruges i jægerforbunds regi, er det ikke her, at hele sandheden skal findes???

Der er stillet tre spørgsmål du frit kan svare på bette Bent.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-09-09 08:52

Hvorvidt der forefindes bly i et hovede kan man konstatere ved at varme det op.

Bly har et smeltepunkt på 327,46 grader Celcius, anbring så hovedet et sted der kan varmes op til den temperatur. Det vil sikkert lugte bravt når kød, hår og hud brænder væk, men blyet vil være let at opsamle når kun kraniet er tilbage.
Brug ikke højere temperaturer idet blyet vil fordampe og skade miljøet.

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 10-09-09 09:06

Godt med dig Luffe, hvad så med resterne, herren vil ikke have os,og fanden høster ikke så grønne.
Det var bare en konstatering, hvad lysløgneren BB er igang med.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 10-09-09 09:10

Mon I ikke har sådan ca. lige meget.
Utroligt at teamet bag kandu tillader alle disse personlige angreb.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 10-09-09 09:11

Luffe du får alle poing - virkelig godt svaret. På det blyhovedet skriver. Han har ALDRIG her villet svare på mine spørgsmål - derfor svare jeg heller ikke på hans.

Desuden så lukker han blot tråden,når han kommer i klemme...

Det er sikkert typisk for blyhoveder,at reagere på denne måde.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-09-09 09:14

Citat
herren vil ikke have os,og fanden høster ikke så grønne

Lige det folkevid har jeg ikke hørt før

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-09-09 10:23

Kors jeg troede at det var grød der var i visse herres hoveder.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-09-09 10:36

Nogen har en grødet masse, andre en masse grød.

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 10-09-09 10:57

Bette Bent

Habbi Pro kommer aldrig i knibe over for BB , lukker kun når BB viser ansigter, og det er når han ikke kan svare, fek de beskyldninger han fremsætter over personer der ikke optræder på Kandu.

Prøv om du kan svare på de spørgsmål du er stillet, eller hold dig væk fra tråden blyhat.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 10-09-09 13:23

En bly hat kan tages af og gør som sådan ikke meget skade,men det man har ædt sidder skam i hovedet, Hr. Gåsejæger Rasmussen.

Du har stadig ikke fattet,at nu hvor du er genkendt og jeg ved hvem du er,så ved jeg jo også hvorfor du er så pladrende - Du har bly i hovedet (indvendigt) og det slipper man ikke sådan lige af med. Først troede jeg det var dement,men det er nok lidt af begge dele..
Siden du ikke selv fatter det!!!!

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 10-09-09 16:20

Nu rabler det helt for bette Bent.
At jeg Habibi Pro skulle være konverseret fra hovedlandet til Fyn, med titel af hovedbestyrelses medlem for Fyn i DLS, ved navn Rasmussen og tillige være en stor gåsejæger, jeg som kun har skudt nogle enkelte gæs i min tid.
For ganske kort tid siden, var jeg en gammel tandløs dum kælling bosiddende på Sjælland, som havde fiflet med DLS regnskaber og kasse, hvad findert denne gamle galning ikke på.
Nej bette Bent, jeg bor ikke særlig langt fra dig nordvet på, jeg holder et vågent øje med dig, jeg kører ofte forbi, jeg ser altid efter om du står bag grædemuren og tud brøler, som dengang du gik i skole. kan du slet ikke huske, når du blev drillet gav du dig til at tud brøle,bare for det mindste, for siden at sladre til de støre drenge.
Sådan har du ikke forandret dig,nøjagtig sådan opføre du dig på Kandu, du vil have andre til at hjælpe med at udelukke mig , som dog ikke er lykkedes særlig godt.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 10-09-09 21:04

Det her, er fandenfløjteme til at ryge på druk over.
Brok, brok,brok og atter brok.
Kan i ikke hitte jer nogle kællinger i stedet. ? Der er ikke noget der er så godt som ubesværet sex, udført i det klareste måneskin. Alt lyst til ævl og kævl forsvinder som dug for solen.
Hvis i ikke aner hvor man griber sagen an, så sender i mig en PB, hvori i beskriver problematikken, så skal jeg nok forklare jer i en retur PB, hvordan i griber sagen an.

Men i burde sagtens kunne score kvinder. I har bevist, i der ene indlæg efter det andet, at i virkelig har ordet i jeres magt.
Med det ordforråd i har til rådighed, vil i kunne tale trusserne af en smuk kvinde i løbet ad en halvtimes tid....... Lad nu Kandu hvile for en stund - gak ud og score lidt kvindfolk.
Vi, der er tilbage, herinde på Kandu, kan sagtens få tiden til at gå alligevel. Der sker ik' en skid ved, vi ikke læser om hvor åndsvage i syntes hinanden er.

Held og lykke med foretagendet.

PS. bb1 og habibiPro, lov os bare een ting; Lad være med at parre jer med hinanden.!!! Tænk hvis det ulykkelige skulle ske, at der blev afkom ud af parringsakten, det ville næsten ikke være til at bære, hvis der yderligere kom små bb1'ettere og små habibiPro'fer - og tænk, hvis de så også loggede sig ind og begyndte at ævle....!!!!!!! ..... Vræææææææælllll.!!!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 10-09-09 21:21

Rigtig Heidi-Ho Men jeg nu så meget over den sørgelige gamling ,som ikke vil vedstå hvem han er. Så jeg vil slet ikke kunne parre mig med ham...
Han har lige her for nylig på Kandu skrevet om et besøg han og konen har haft hos noget familie en ganske levende beskrivelse, som næppe kan være usand og den person, som han nu prøver, at bille os ind han er er slet ikke gift....

Så han har altså bly i hovedet - når han ikke kan huske og når han vil lyve, men det er typisk for disse to gamle hovedbestyrelses medlemmer af D.L.S. og så mænd også ham, der siger, at han holder øje med min indkørsel. De lyver sku`` mon det også kan stamme fra blyet i hjernen???

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 10-09-09 21:57

Rigtig bette Bent, noget har du fattet, jeg er gift endda godt gift, ikke en tøjte der har værelse ude i byen, og en der vil med i seng til borgerlig sengetid.
Kan du nu sove godt, se nu at komme ud og skyde hjorten, så hjælper det nok på humøret, men skyd nu den rigtige, ellers kommer Ole og hans mænd efter dig, de kører rundt og kontrolere selv små skovkonger, om det nu er de rigtige hjorte. Jeg var ude forleden dag, men desvære var det kun en stanghjort eller der omkring, tænk om jeg havde nakket den, sikken en balade der kunne blive, ude på åben mark er det ikke let at gemme af vejen.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 10-09-09 23:46

Jeg tror sku ikke på det.....

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 11-09-09 05:51

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg tror sku ikke på det.....

Jo det er rigtig nok, godt gift har tre velfungerende børn

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 11-09-09 06:17

Måske du har ret. Lader du børne skrive dine indlæg ind imellem?

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 11-09-09 09:07

Måske du har ret. Lader du børne skrive dine indlæg ind imellem?

Nej nej da de er fløjet fra reden forlængst, der er kun konen og mig tilbage på godset, og konen er her hele tiden, hun har ingen værelse inde i storbyen.

Accepteret svar
Fra : bb1

Modtaget 25 point
Dato : 11-09-09 10:40

Godkendelse af svar
Fra : habibiPro

Dato : 11-09-09 11:57

Tak for svaret bb1.

lukket

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 11-09-09 17:58

men dog har du pludselig fået et klart øjeblik????????????????????????????????????