/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Opsætning af Live mail på SE
Fra : toby-a
Vist : 496 gange
20 point
Dato : 09-09-09 18:34

Hej.

Jeg vil gerne opsætte min Sony Ericsson C905 til e-mail, hvordan gør jeg det?

Mvh.
Tobias Andersen

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 09-09-09 19:31

hvad tele selskab har du
der kan du normalt hente en opsætning til din mobil

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 09-09-09 20:14

Citat
hvad tele selskab har du
der kan du normalt hente en opsætning til din mobil

Jeg har Telmore. Jeg har fulgt deres guide på deres hjemmeside, men på et tidspunkt beder den om en eller anden server, som man kan få fra mail-udbyderen, og den kan jeg ikke lige finde. :P Jeg har @live.dk mail.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-09-09 22:09

Citat
Jeg har @live.dk mail.

Det er jo en hotmail - den tror jeg slet ikke du kan bruge.....

Den har ikke pop3 tilgang....