/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
Akrylmaling på spraydåse?????
Fra : mulle-mor
Vist : 2771 gange
300 point
Dato : 09-09-09 09:19

HEJ.

Så er jeg her igen. Når jeg ikke kan finde ud af noget, så prøver jeg Kandu.

Jeg skal bruge god akrylmaling på spraydåse. Altså noget til lærred, som er lige så godt, som de gode akrylmalinger jeg plejer at bruge.

Jeg har set noget hos SILVAN, men er ikke sikker på, at det kan bruges. Det er eneste mulighed her i byen. (Frederikshavn er ikke en indkøbsby for kreative sjæle).

Jeg prøvede i Hjørring og Hjallerup kunst- og Hobbyforretning i går. Jeg fik ikke fat i noget. Har søgt på de sædvanlige steder på Google, men heller ikke fundet maling på dåse. Kun noget fra bilfirmaer og lignende. Jeg vil også sige, at Flügger har noget, men jeg er ikke sikker på, at det kan bruges på lærreder. Det er Flügger heller ikke!!!

Så - hvem af mine kunstmaler-venner og kreative sjæle ved, hvor jeg kan få en god akrylmaling, som jeg kan bruge til et nyt eksperiment på lærreder. Altså en farve som holder lige så godt, som den jeg plejer at bruge???

Jeg venter spændt - vil gerne afprøve det inden slutningen af måneden, hvor jeg skal deltage i en udstilling.

Håber på mange gode svar.....

Hilsen
Mulle

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 310 point
Dato : 09-09-09 09:33
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 09-09-09 10:06

Hmm, hvad med at bruge en sprøjtepistol hvor Du har meget mere styr på forstøvningen ?

Kommentar
Fra : mulle-mor

Dato : 09-09-09 10:39

Hej Dova.
Tusind tak, tror det er dit svar, der er perfekt. Venter lige med at give points.

Til LuffeA - nej sprøjtepistol kan ikke bruges - det er små lærreder, jeg arbejder med. Desuden er teknikken ikke at spraye direkte på lærred, men noget med også at bruge vand og andre sjove ting.

Hilsen
Mulle

Kommentar
Fra : mulle-mor

Dato : 09-09-09 11:40

Hej igen Dova.

Har lige bestilt forskellige spray akrylfarver. De er da bare så flinke hos Stelling. Ringede derover, da jeg ikke var helt klar over, hvilke farver jeg skulle bestille.

Det er bare fint, jeg har fået denne adresse. Er helt sikker på, at jeg vil handle hos dem igen.

Tak for det - du får mine points.

Hilsen
Mulle/Birthe

Godkendelse af svar
Fra : mulle-mor

Dato : 09-09-09 11:41

Tak for svaret dova.

Tusind tak for dit hurtige svar

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-09-09 11:42

Selv tak

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 09-09-09 18:06

Ja Stelling er et fantastisk sted at handle, både i den fysiske butik og på nettet. Det er jo dem som indtil for kort tid siden hed City Kunstnerartikler - så tror jeg godt, du kender dem Mulle-mor

Kommentar
Fra : mulle-mor

Dato : 10-09-09 11:36

Hej Helle Birgitte.

Hvor ligger den fysiske butik - det er vel i København, eller kan man være så heldig, at den ligger i Jylland?????

Hilsen
Mulle

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 10-09-09 11:40

Desværre mulle-mor - den ligger på Strøget i Kbh meget tæt på Storkespringvandet
Amagertorv 9, 1 sal
1160 København K

Men hvis du kommer en tur til staden engang, er den absolut et besøg værd